Понеділок, 27.01.2020, 18:58
Головна



| RSS
УкраїнськаРосійськаАнглійська Німецька

Каталог новин
Новини РДА
Агропромисловий комплекс
Відділ економіки інформує
Фізкультура і спорт
Відділ з питань ЦЗ населення, ЖКГ та будівництва
Деражнянський районний сектор ГУДСНС України в Хмельницькій області
Відділ культури, національностей та релігій
Запобігання корупції
Оголошення РДА
Інформація про район
Управління соціального захисту населення Деражнянської районної державної адміністрації
Деражнянське відділення Красилівської ОДПІ ГУ ДФС у Хмельницькій області
Громадська рада
Деражнянщина туристична
Летичівське об’єднане управління Пенсійного фонду України
Паспорти бюджетних програм
Архівний відділ райдержадміністрації
Центр пробації
Обговорення
Служба у справах дітей Деражнянської РДА
Протидія домашньому насильству
Деражнянська ЦРЛ та ЦПМСД
Центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді
Відділ містобудування, архітектури та будівництва

Інші новини
Вакантні посади

Вакантні посади

Вакантні посади категорій Б,В

(детальніше)

Пошук на сайті
Календар
«  Грудень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Законодавство

Головна » 2019 » Грудень » 23 » Про стан виконання завдань у сфері Державної кадрової політики, визначеними актами і дорученнями Президента України в райдержадміністрації
Підпишіться на стрічку наших новин RSS та будьте в курсі всіх останіх подій !
12:09
Про стан виконання завдань у сфері Державної кадрової політики, визначеними актами і дорученнями Президента України в райдержадміністрації



Про стан виконання завдань у сфері Державної кадрової політики, визначеними актами і дорученнями Президента України в районній державній адміністрації заслухали на засіданні колегії райдержадміністрації


Головний спеціаліст з питань персоналу апарату райдержадміністрації Оксана Веселовська, повідомила, що станом на 01 грудня 2019 року гранична чисельність Деражнянської районної державної адміністрації становить 99 штатних одиниць, з яких 92 державних службовців:
Апарат райдержадміністрації – 23 штатних одиниць ( в т. ч. 17 державних службовців);
Працівників які виконують функції з обслуговування та техперсоналу – 3 особи;
Вакантних посад – всього 5 штатних одиниць, з них державних службовців 3 штатних одиниці в тому числі апарат 4 штатних одиниць з них державних службовців 2 штатних одиниці, по структурних підрозділах 1 вакантна посада державної служби.
Окремі структурні підрозділи 27 штатних одиниць:
відділи: -архівний; -освіти; -культури національностей та релігій, -містобудування, архітектури та будівництва; -цивільного захисту населення та житлово-комунального господарства; -економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури; - з організації діяльності центру надання адміністративних послуг;
сектора: -молоді, спорту та туризму; -сектор з питань державної реєстрації; -служба у справах дітей;
управління ( штат в кількості 49 штатних одиниць):- агропромислового розвитку- 9 штатних одиниць з них: (8 держслужбовців, 1-робітник); -соціального захисту населення – 29 штатних одиниць державних службовців;
-фінансів – 10 штатних одиниць державних службовців.
Положення про апарат та структурні підрозділи райдержадміністрації розроблені відповідно до Типових положень, Регламенту райдержадміністрації та затверджені розпорядженнями голови райдержадміністрації. Посадові інструкції державних службовців приведені у відповідність до затверджених Положень та відповідають виконуваним функціям.
Відповідно до проведеного аналізу 44 чол., (або 46%) державних службовців районної державної адміністрації мають стаж державної служби більше 10 років; - 23 чол.,( або 24%) від 5 до 10 років; -10 чол., (або 11%) від 3 до 5 років; - 18 чол., або 19 % до 3-х років.
Прийняття на державну службу та її проходження здійснюється відповідно до вимог нормативно-законодавчих актів, що регулюють ці питання, з проведенням конкурсного відбору, якщо інше не передбачено законодавством.
Відповідно до Закону України «Про державну службу прийняття на посади державних службовців категорії «Б» та «В» здійснюється за результатами конкурсного відбору, який проводиться згідно з Порядком проведення конкурсу на зайняття посад державної служби від 25 березня 2016 року. Відповідно до даного Порядку оголошення про вакантну посаду державної служби оприлюднюється на сайтах Національного агентства з питань державної служби та Деражнянської райдержадміністрації. Проведення конкурсу складається таких етапів: тестування, ситуаційне завдання та співбесіда – для категорії «Б» та тестування, та співбесіда – для категорії «В». Інформація про переможця конкурсу оприлюднюється на сайті Національного агентства з питань державної служби. При прийнятті на державну службу забезпечується ознайомлення державних службовців із Загальними правилами етичної поведінки державного службовця, попередження про встановленні законодавством обмеження, пов’язанні з прийняттям на державну службу та її проходженням, Правилами внутрішнього службового розпорядку, заповнюються декларації про доходи та майновий стан державних службовців (кандидатів) та членів їх сімей.
З початку року призначено 7 осіб з яких 4 на конкурсній основі, 1 – в порядку переведення, 2- за іншою процедурою.
Впродовж 2018 року звільнено 8 державних службовців, з них 4 в апараті і 4 в структурних підрозділах районної державної адміністрації. Серед звільнених державних службовців 6 звільнено за угодою сторін, 1 - в зв’язку із закінченням строкового договору і 1 – у зв’язку з припиненням повноважень.
Станом на 01 грудня 2018 року керівництвом райдержадміністрації видано 70 розпоряджень та 95 наказів керівника апарату з кадрових питань.
Відповідно до статей 56-58 Закону України «Про запобігання корупції» та Порядку проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року №171, щодо осіб, які претендують на зайняття посад проводиться спецперевірка. І тільки за умови позитивних результатів претендент призначається на державну службу.
Одним із елементів очищення влади є запровадження обов’язковості проходження процедури перевірки осіб, які займають посади в органах державної влади та органах місцевого самоврядування, а також осіб, які претендують на зайняття відповідних посад, зокрема, шляхом фінансового контролю за майновим станом державних службовців.
Головним спеціалістом з питань персоналу апарату районної державної адміністрації забезпечено контроль за своєчасним присвоєнням рангів державним службовцям та надбавку за стаж державної служби.
Особові справи працівників райдержадміністрації та трудові книжки ведуться згідно з чинним законодавством. На даний час в райдержадміністрації зберігається 62 особові справи – діючої картотеки та 55 особових справ – архівної картотеки. Всі вони оформлені і підшиті згідно переліку документів. В особових справах знаходяться всі необхідні документи відповідно до вимог чинного законодавства. Архівні особові справи пронумеровані, прошнуровані і знаходяться у службі управління персоналом апарату адміністрації і зберігатимуться 75 років окремо від діючих справ. Особові справи та трудові книжки зберігаються в сейфах управлінь та службі управління персоналом апарату адміністрації. Всі трудові книжки реєструються в книзі руху трудових книжок.
Надання відпусток у райдержадміністрації здійснюється відповідно до Кодексу законів про працю України, законів України «Про відпустки» та «Про державну службу». В кінці року складаються графіки відпусток працівників райдержадміністрації. Графік складається з урахуванням пропозицій працівників райдержадміністрації. З затвердженим графіком працівники ознайомлюються.
На виконання спільного розпорядження голови обласної державної адміністрації та голови обласної ради «Про організацію навчання в Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, керівників державних підприємств, установ та організацій» на протязі 2018 року свій фаховий рівень підвищили 18 чол., що становить 15% від фактично працюючих держслужбовців, з них: вперше призначені на посаду д/с – 3 чол., за професійною програмою – 5 чол., за програмами короткотермінових семінарів - 10 чол., протягом трьох років підвищили свою кваліфікацію - 40 чол., що становить близько 35% від кількості фактично працюючих. Кількість державних службовців, які потребують підвищення кваліфікації у 2019 році становить 26 державних службовців.
Відповідно до Законів України «Про місцеві державні адміністрації», “Про державну службу”, Типового порядку проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2017 року № 640. В нас з 1 жовтня по 12 грудня за період з 1 січня поточного року або з дати визначення завдань і ключових показників до дати прийняття наказу (розпорядження) про проведення оцінювання проводиться оцінювання результатів службової діяльності, державних службовців. Метою оцінювання є визначення якості виконання державними службовцями поставлених завдань, а також прийняття рішення щодо їх преміювання, планування службової кар’єри та визначення потреби у професійному навчанні.
До 15 жовтня державних службовців, які підлягають оцінюванню було забезпечено формами висновку щодо результатів оцінювання службової діяльності державного службовця який займає посаду державної служби категорії «Б» і «В» (додаток 7 до Типового порядку) в електронній формі.
12 жовтня організовано та проведено навчання щодо процедури оцінювання для всіх працівників райдержадміністрації, постійно надавалась консультативна допомога учасникам оцінювання в період його проведення.
Проведено моніторинг своєчасного виконання заходів передбачених графіком.
Станом на сьогоднішній день завершено майже всі етапи оцінювання державних службовців апарату та структурних підрозділів райдержадміністрації посади яких відносяться до посад категорії «Б» та «В» а саме: подача безпосереднім керівникам звітів та висновків щодо результатів оцінювання службової діяльності, проведені оціночні співбесіди з державними службовцями та кожного державного службовця ознайомлено під підпис з результатами оцінювання, на даний час спільно з начальником відділу бухгалтерського обліку та господарського забезпечення узагальнюються результати оцінювання державних службовців та до 12 грудня потрібно підготувати проект розпорядження (наказу) про затвердження результатів оцінювання із списком державних службовців, які підлягають преміюванню, та зазначенням розміру премії.
Оцінювання проводиться з дотриманням принципів об’єктивності, достовірності, доступності та прозорості, взаємодії та поваги до гідності державного службовця.
З метою належного виконання законодавства стосовно кадрової політики службою управління персоналом апарату адміністрації постійно надається консультативно-методична допомога структурним підрозділам райдержадміністрації.



Категорія: Новини РДА | Переглядів: 36
>

Основне меню сайта РДА

Пошта
Логін:
Пароль:

(це що)

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Наша кнопка


Якщо наш сайт, корисний для Вас, то можете розмістити наш банер у себе на сайті

Кнопка - Деражнянська РДА


Вверх CY-PR.com Яндекс.Метрика Рейтинг@Mail.ru Карта сайту
Деражянська РДА© 2020 Зробити безкоштовний сайт з uCoz