Неділя, 23.02.2020, 13:11
Головна



| RSS
УкраїнськаРосійськаАнглійська Німецька

Каталог новин
Новини РДА
Агропромисловий комплекс
Відділ економіки інформує
Фізкультура і спорт
Відділ з питань ЦЗ населення, ЖКГ та будівництва
Деражнянський районний сектор ГУДСНС України в Хмельницькій області
Відділ культури, національностей та релігій
Запобігання корупції
Оголошення РДА
Інформація про район
Управління соціального захисту населення Деражнянської районної державної адміністрації
Деражнянське відділення Красилівської ОДПІ ГУ ДФС у Хмельницькій області
Громадська рада
Деражнянщина туристична
Летичівське об’єднане управління Пенсійного фонду України
Паспорти бюджетних програм
Архівний відділ райдержадміністрації
Центр пробації
Обговорення
Служба у справах дітей Деражнянської РДА
Протидія домашньому насильству
Деражнянська ЦРЛ та ЦПМСД
Центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді
Відділ містобудування, архітектури та будівництва

Інші новини
Вакантні посади

Вакантні посади

Вакантні посади категорій Б,В

(детальніше)

Пошук на сайті
Календар
«  Січень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Законодавство

Головна » 2020 » Січень » 30 » Підведено підсумки роботи управління соціального захисту населення райдержадміністрації за 2019 рік
Підпишіться на стрічку наших новин RSS та будьте в курсі всіх останіх подій !
15:10
Підведено підсумки роботи управління соціального захисту населення райдержадміністрації за 2019 рік



Підведено підсумки роботи управління соціального захисту населення райдержадміністрації за 2019 рік

За звітний період в управлінні соціального захисту населення зафіксовано 6383 звернень по різним питанням, з них- 2793 звернень громадян за наданням усіх видів соціальних допомог та компенсацій, 2856 - за призначенням субсидій, 261 - за отриманням пільг на житлово-комунальні послуги та 473 - за компенсацією на придбання твердого палива та скрапленого газу. Окрім того зареєстровано 1176 звернень громадян в тому числі 302 письмових по різним питанням. Саме такі цифри було озвучено сьогодні на засіданні колегії райдержадміністрації, яке провела заступниця голови РДА Заряна Попадіна.
Начальниця управління соціального захисту населення райдержадміністрації Тетяна Кравченко зауважила, що в органах державного казначейства в 2019 році було відкрито 39 реєстраційних рахунків для отримання державних субвенцій та субвенцій місцевому бюджету і проведено виплат соціального характеру на суму 91 733 820 гривень, що на 31 444 010 гривень менше минулого року за рахунок зменшення нарахувань по допомогам сім’ям з дітьми та державній соціальній допомозі малозабезпеченим сім’ям та субсидіях.
Станом на 01.01.2020 року за оперативними моніторинговими даними заборгованість із виплати заробітної плати на підприємствах кола статистичного спостереження у Деражнянському районі відсутня.
Рівень середньої заробітної плати на підприємствах Деражнянського району у грудні 2019 року становить 12751,6 грн., що на 2780 грн. більше порівняно із відповідним періодом минулого року (9971 грн.) Рівень середньої заробітної плати у грудні 2019 року на підприємствах галузі сільського, лісового господарства складає 41942 грн., промисловості – 7083 грн., діяльність у сфері адміністративного та допоміжного обслуговування – 10914 грн., охорони здоров’я 7035 грн., освіти 8534 грн.
Спостерігається зменшення середньооблікової штатної чисельності звітуючи підприємств через міграцію робочої сили за межі району.
Протягом 2019 року проведено 11 засідань робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення в районі (заслухано 45 керівника підприємств, установ, організації) на яких розглядалися питання щодо забезпечення виконання мінімальних гарантій в оплаті праці для найманих працівників згідно вимог чинного законодавства та легалізації «тіньової» зайнятості населення району. За результатами проведеної роботи зберігається тенденція до підвищення рівня заробітної плати. Так, з початку року підвищено рівень середньої заробітної плати у 33 суб’єктів підприємницької діяльності, що використовують працю найманих працівників.
За пропозиціями робочої групи протягом січня – грудня здійснено обстеження 91 суб’єкта господарювання, що на 36 більше ніж у 2018 році(55) За результатами обстеження виявлено 61 нелегально працюючу особу з них 54, які працюють без наявних трудових договорів, 7 осіб, які не зареєстровані як суб’єкти підприємницької діяльності.
Протягом звітного періоду здійснювався моніторинг з виконання районної Програми зайнятості. За 2019 рік програма виконана в повному обсязі, при завданні створити 100 нових робочих місць, фактично створено 184, та разом з тим ліквідовано 134 робочих місць.
Надалі продовжується облік та внесення даних в Єдиний Державний автоматизований реєстр пільгових категорій осіб. Станом на 01.01.2019 року обліковано 7985 осіб пільгових категорій. Особлива увага звертається на громадян ,яким встановлено статус «учасника бойових дій» з числа учасників АТО. На даний час обліковано 292 осіб даної категорії, 6 особам встановлено статус інваліда війни, 9 особам, що приймали участь в будівництві оборонних споруд в зоні АТО, встановлено статус учасника війни. Всім особам забезпечено надання пільг на житлово-комунальні послуги або виплати компенсації на придбання твердого палива та скрапленого газу.
В повній мірі проведена оплата по договору на закупівлю послуг із соціальної та професійної адаптації учасників АТО. Пройшла навчання 1 особа, використано коштів державного бюджету на суму 9 162 грн. Шляхом заключення трьохсторонніх угод з санаторно-курортними закладами за вибором осіб, що потребували оздоровлення, придбані путівки на суму 16 048 гривень та оздоровлено 2 особи учасники АТО.
Протягом року обліковано 14 осіб, що прибули з тимчасова окупованої території. Впродовж року на обліку перебувало 95 сімей, що складаються з 161 особи, які перемістились з тимчасово окупованої території України та районів проведення операції об’єднаних сил. З них 57 осіб працездатного віку, 47 дітей, інвалідів 6 та 51 пенсіонер. Під час видачі довідок переміщену особу інформуємо про можливості розв’язання соціальних проблем, зокрема пов'язаних з відновленням соціальних виплат, та паралельно призначення виплат для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг. Протягом минулого року 39 сімей внутрішньо переміщених осіб отримували допомогу на покриття витрат для проживання на суму 735 409 гривень.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 8 квітня 2015 року № 185 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виплати матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільнених з військової строкової служби» за поданням районного військового комісаріату виплачено допомоги на в суму 52 681 грн. - 27 особам, які звільнилися з військової строкової служби у 2019 році.
Проведена робота з питань надання матеріальної допомоги малозабезпеченим категоріям населення. Джерелами фінансування були: виділені асигнування Департаменту соціального захисту та кошти місцевого бюджету, що виділялись на реалізацію районної програми «Піклування». За потреби громадянам надавалась допомога в оформлені документів на дороговартісне лікування, що фінансується з обласного бюджету. Хочу зазначити, що не кожне звернення громадян на матеріальну допомогу задоволене. Так, протягом року на обліку перебувало 69 осіб з інвалідністю та 53 пенсіонери, що потребували допомоги. Отримали допомогу 10 осіб з інвалідністю на суму 7484 грн. та 7 пенсіонерів на суму 5200 грн. В рамках виконання даної програми проведено виплату допомоги особі, якій присвоєно звання «Мати – героїня», а суму 17,6 тис. грн.
За рахунок коштів районного бюджету в рамках реалізації районної програми «Піклування» надано матеріальну допомогу 160 жителям району на загальну суму 119,4 тис. грн.
В рамках реалізації районної програми «Соціальної підтримки сімей загиблих, учасників антитерористичної операції, військовослужбовців і поранених учасників АТО» освоєно коштів, виділених з районного бюджету в сумі 18,0 тис. грн., які були направлені на виплату матеріальної допомоги на поховання загиблого учасникам АТО- 10,0 тис. грн., 1 особі на лікування, та задоволено 7 звернень на отримання матеріальної допомоги.
1426 особи з числа інвалідів війни, учасників бойових дій, вдів, учасників війни отримали компенсацію до 5 травня на суму 1540,3 тис.грн.
Ведеться облік та забезпечення санаторно-курортними путівками осіб з числа ветеранів війни ,інвалідів загального захворювання, та учасників АТО. Зі звернень 92-х громадян, що потребують санаторно-курортного лікування в 2019 році задоволено 19. Тобто отримали цю послугу: 5 інвалідів війни, 4 учасників бойових дій, 7 інвалідів загального захворювання, 2 особа з інвалідністю спинального профілю та 1 особа, що супроводжує інваліда. Окрім того, 4 інвалідам війни виплачена компенсація за санаторно - курортне лікування на суму 1703 грн. Шляхом заключення трьохсторонніх угод забезпечено санаторно-курортним лікуванням 8 осіб використано коштів на суму 80878 грн.
Виплачено допомогу на поховання учасників бойових дій Великої вітчизняної війни- 4 особам на суму 5640 грн.
Постійно проводяться заходи щодо посилення соціального захисту осіб з обмеженими фізичними можливостями. В актуальному стані підтримується інформація по громадян з інвалідністю. Поновлюються та вносяться дані в Централізований банк з проблем інвалідності. Впродовж року особам з інвалідністю видано 663 направлення на виготовлення протезно-ортопедичних виробів.
Згідно Постанови Кабінету Міністрів України №341 від 05.04.2012 (зі змінами) було укладено 128 двосторонніх та трьохсторонніх договорів для забезпечення осіб з обмеженими фізичними можливостями засобами технічної реабілітації на загальну суму 2 619 601 гривню. Кошти повністю освоєно , що дало змогу протягом року видати 965 засобів реабілітації.
Протягом 2019 року проводилась виплата компенсації на бензин та транспортне обслуговування інвалідам Великої Вітчизняної війни та особам з інвалідністю загального захворювання 67 особам на загальну суму 24105,23 грн.
Внесені дані та підтримується в актуальному стані база даних осіб, що перебувають на обліку для забезпечення транспортними засобами. На 01.01.2020 року перебуває в черзі 83 особи. Було видано 2 направлення на транспортну МСЕК для отримання заключення для показань до керування авто.
Протягом минулого року транспортними засобами інваліди не забезпечувались.
За звітний період на обліку перебувало 88 осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. З них 1 кат. – 25 осіб, 2 кат. - 30, 3 кат. - 32, 4 кат. - 1 член сім'ї. Управлінням протягом року виплачено компенсацій та надано пільг громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 239,2 тис. грн., в тому числі: харчування на 184,9 тис. грн., медичне обслуговування на 7,9 тис. грн., оздоровлення на 7,6 тис. грн., профінансовані додаткові відпустки , придбано 4 путівки санаторно-курортне лікування на суму 29,2 тис. грн.
Фінансування пільг таких як залізничні та автоперевезення , послуги зв’язку, проїзд по талонам, компенсаційні виплати , призначені згідно Постанови КМУ № 558 від 24.04.2004 р. проводиться за кошти місцевого бюджету. На 2019 рік було виділено на фінансування даних пільг на залізничні перевезення 281,4,0 тис. грн., 127,9 грн автоперевезення, 47,6 тис. грн. послуги зв’язку на виплату компенсації фізичним особам, що надають соціальні послуги 36, тис.грн. Заборгованість по за послуги зв’язку складає 4.6 тис.грн., та заборгованість Вовковинецької ОТГ перед перевізниками становить по залізниці-1668 грн та 240 грн перед авто перевізником.
З загальної суми нарахованих пільг 81 відсоток складають пільги на оплату житлово-комунальних послуг, сума нарахувань та фінансування становить 4 001,7 тис. грн. протягом року погашена заборгованість минулого року в сумі 773 тис.грн.
Громадянам, що використовують на опалення житлового приміщення тверде паливо та мають право на пільги нарахована компенсація для придбання твердого палива на суму розмірі 593,2 тис. грн. та скрапленого газу 22,0 тис. грн., заборгованість відсутня.
201 малозабезпечених сімей (в тому числі багатодітних 73 сімей) мали змогу отримувати державну соціальну допомогу. За рік з державного бюджету використано 10275,8 тис. грн. на виплату допомоги, середній щомісячний розмір допомоги становить 3263,2 гривень.
Державної допомоги сім’ям з дітьми нараховано на загальну суму 22 706 тис. грн. Допомогу одержувало 1316 сімей, в тому числі:
- допомогу у зв’язку з вагітністю та пологами одержували 167 осіб, нараховано і виплачено протягом 2019 року 320,7тис. грн.;
- допомогу при народженні дитини одержували 839 особи, нараховано і виплачено 14 062,3 тис. грн.;
- допомоги при усиновленні дитини отримували 3 сім'ї , нараховано та виплачено 41,3 тис. грн.;
- допомогу на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування одержували 20 осіб, нараховано і виплачено 1 343,1 тис. грн.;
- допомогу на дітей одиноким матерям одержували 287 осіб, нараховано і виплачено 6 926,0 тис. грн.;
-тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме - 13 осіб, нарахування склали 159,0 тис. грн.;
​- державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю отримували 539 осіб на загальну суму 11 834,0 тис. грн.;
​- 3-м прийомним сім’ям, у яких на вихованні перебуває 4 неповнолітніх дітей, виплачувалась державна соціальна допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам, та страхових внесків на загальнообов’язкове пенсійне страхування за батьків-вихователів і прийомних батьків на суму 386,8 тис. грн.;
- допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам – 158 осіб, нараховано та виплачено 2 854,3 тис. грн.;
- допомоги на догляд за інвалідом внаслідок психічного розладу – 60 осіб , нараховано і виплачено 1532,0 тис. грн.;
- компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги – 20 осіб, нараховано і виплачено 36.0 тис. грн.;
- компенсаційних виплат особі, яка здійснює догляд за інвалідом І групи або особою, яка досягла 80 річного віку – 350 осіб, нараховано і виплачено 163,9 тис. грн.;
- тимчасова державна соціальна допомога непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату 25 осіб на суму 210,1 тис.грн.
- відшкодування послуг муніципальна няня-3 на суму 17,1 тис.грн.
- пологовим відділення Деражнянської ЦРЛ видано одноразової допомоги «пакунок малюка» 233 породіллям
- державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям інвалідам-537 осіб 12659,7 тис.грн.
- допомогу на дітей, хворих на тяжкі пренатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання та інші розлади, яким не встановлено інвалідність, одержує 1 особа, сума виплат становить 13,1 тис.грн.
Протягом 2019 року зареєстровано 928 звернень за призначенням субсидій на придбання твердого паливо та скрапленого газу, з них винесено позитивне рішення по 729 заяві. Сума нарахувань становить 2301,2 тис. грн. Виплачено протягом року 2263,1 тис. грн., з урахуванням заборгованості на початок року 114,4 тис. грн. Заборгованість за 2019 рік по субсидії по спадщині, не виплаченої спадкоємцям за минулі роки 87,04 тис. грн., та поточна заборгованість 65,5 тис.грн.
З початку року нараховано субсидій на оплату житлово-комунальних послуг 3521 сім'ям. З них у безготівковій на суму 4940,8 тис. грн., та у готівковій 16491,6 тис. грн. Заборгованість за 2019 рік відсутня.
Станом на 1 січня 2020 року зареєстровано 122 колективних договорів, та 4 зміни до них.
Протягом поточного року головним експертом з умов праці перевірено 48 підприємств, установ та організацій , на яких атестації підлягає 86 робоче місце, з яких атестовано 50 робочих місць.
Надійшло на адресу управління та розглянуто 153 звернення до контактного центру. 99 відсотків стосуються перевірки правильності нарахування допомог та субсидій, надання пільг.
Протягом 2019 року до управління соціального захисту населення надійшло 165 повідомлень про вчинення домашнього насильства в тому числі 43 повторних. Проведено 165 виїздів комісій в населені пункти району (управління соціального захисту населення, відділення поліції, центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, служба у справах дітей) та складено стільки ж актів з’ясування обставин вчинення домашнього насильства, проведено профілактичні бесіди, попереджено про наслідки за вчинення насильства, зроблено висновки щодо необхідності здійснення подальшої роботи.
Створено банк даних осіб, які постраждали від домашнього насильства, або в яких існує реальна загроза його вчинення.
Ведеться та постійно поновлюється банк даних осіб, що вчинили домашнє насильство, проводиться звірка осіб, які вчинили домашнє насильство.
На обліку з приводу вчинення домашнього насильства перебуває 122 особи, які вчинили домашнє насильство та 122 сімей, які постраждали від домашнього насильства.
Забезпечується надання психологічних, юридичних, соціально-педагогічних, інформаційних та інших послуг членам сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах, щодо проблем домашнього насильства або реальної загрози його вчинення.
Діє «Кабінет корекційно-реабілітаційних послуг для членів сімей, в яких вчинено насильство або існує реальна загроза його вчинення». До роботи кабінету залучено спеціалістів управління соціального захисту населення, центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, служби у справах дітей.
Протягом звітного періоду завершили проходження корекційної програми 2 кривдників, направлено судом для проходження програми для кривдників 9 осіб.
Проводиться систематичний контроль відвідування порушниками корекційної програми для кривдників. До правоохоронних органів направлено 283 повідомлення про ухилення від проходження програми для кривдників.
Станом на 01.01.2020 року головним державним соціальним інспектором проведено 4954 перевірки достовірності інформації про доходи та майновий стан одержувачів державних допомог Виявлено 60 випадків надання недостовірної інформації про доходи.
В зв’язку із виявленими порушеннями станом на 01.01.2019 року сума надміру нарахованих коштів, що підлягають поверненню до бюджету за 2019 рік становить 502318,9 грн, з них повернуто 159 823гривні, залишок неповернутих коштів 340 501 грн в т.ч за минулі роки 210982 грн.
Зокрема переплаченої субсидії –258813,58 грн, повернуто – 62625,94 грн, залишок – 196187,64 грн;
- ДСД малозабезпеченим сім’ям – 172080 грн, повернуто – 69066 грн, залишок – 103012 грн;
- Допомога на дітей одиноким матерям –58687 грн, повернуто – 20521 грн, залишок – 36171 грн;
- Компенсаційні виплати – 12737 грн, повернуто – 7607 грн, залишок – 5129 грн.
Протягом 2019 року проводилися обстеження щодо підтвердження факту догляду за інвалідом І групи, а також особами, які досягли 80-ти річного віку. Так головним державним соціальним інспектором було здійснено 420 перевірки та виявлено 15 випадків не підтвердження факту догляду.
З метою підтвердження права на призначення державних допомог головним державним соціальним інспектором було обстежено матеріально-побутові умови проживання 919 сімей, з яких:
- Субсидія – 757 осіб;
- ДСД малозабезпеченим сім’ям – 162 особи.






Категорія: Новини РДА | Переглядів: 38
>

Основне меню сайта РДА

Пошта
Логін:
Пароль:

(це що)

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Наша кнопка


Якщо наш сайт, корисний для Вас, то можете розмістити наш банер у себе на сайті

Кнопка - Деражнянська РДА


Вверх CY-PR.com Яндекс.Метрика Рейтинг@Mail.ru Карта сайту
Деражянська РДА© 2020 Зробити безкоштовний сайт з uCoz