Понеділок, 27.01.2020, 12:55
Головна



| RSS
УкраїнськаРосійськаАнглійська Німецька

Каталог новин
Новини РДА
Агропромисловий комплекс
Відділ економіки інформує
Фізкультура і спорт
Відділ з питань ЦЗ населення, ЖКГ та будівництва
Деражнянський районний сектор ГУДСНС України в Хмельницькій області
Відділ культури, національностей та релігій
Запобігання корупції
Оголошення РДА
Інформація про район
Управління соціального захисту населення Деражнянської районної державної адміністрації
Деражнянське відділення Красилівської ОДПІ ГУ ДФС у Хмельницькій області
Громадська рада
Деражнянщина туристична
Летичівське об’єднане управління Пенсійного фонду України
Паспорти бюджетних програм
Архівний відділ райдержадміністрації
Центр пробації
Обговорення
Служба у справах дітей Деражнянської РДА
Протидія домашньому насильству
Деражнянська ЦРЛ та ЦПМСД
Центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді
Відділ містобудування, архітектури та будівництва

Інші новини
Вакантні посади

Вакантні посади

Вакантні посади категорій Б,В

(детальніше)

Пошук на сайті
Календар
«  Січень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Законодавство

Головна » 2020 » Січень » 15 » НОВАЦІЇ У СИСТЕМІ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН
Підпишіться на стрічку наших новин RSS та будьте в курсі всіх останіх подій !
12:44
НОВАЦІЇ У СИСТЕМІ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН



НОВАЦІЇ У СИСТЕМІ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН


В кінці листопада КМУ було прийнято дві досить цікаві постанови, які вносять нові підходи в систему роботи зі зверненнями громадян.

Попередні постанови, які регулювали функціонування Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади, передбачали підготовку і ведення автоматизованої інформаційної бази звернень. Нова постанова КМУ від 27.11.2019 № 976 «Деякі питання Єдиної системи опрацювання звернень» називає систему вже по-іншому — Єдиною системою опрацювання звернень. Втім, саме конкретизація положень з приводу бази даних звернень є її ключовою новацією.

Єдина електронна база даних звернень — це частина програмно-технічного комплексу системи, до якої суб’єкти Єдиної системи отримують код доступу. В постанові № 976 насправді не роз’яснено детально, що саме буде містити Єдина електронна база даних звернень. Втім, звертаючи увагу на епітет «єдина» та на те, що для цієї бази даних органам виконавчої влади, які відповідають на звернення громадян, будуть надані коди доступу, можна припустити, що або комунікації громадян з цими органами, або звітування органів щодо стану розгляду звернень перед громадянами та своїми вищими органами будуть здійснюватись в цій системі. І тут цікавим є те, що розпорядником цієї системи виступатиме Урядовий контактний центр, а це означає, що Урядовий контактний центр зможе ефективніше здійснювати покладену на нього функцію моніторингу та аналізу звернень.

Які це новації і як запропоновані зміни впливають на діяльність органів місцевого самоврядування читайте у січневому номері "Місцеве самоврядування" за 2020 рік
Категорія: Новини РДА | Переглядів: 18
>

Основне меню сайта РДА

Пошта
Логін:
Пароль:

(це що)

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Наша кнопка


Якщо наш сайт, корисний для Вас, то можете розмістити наш банер у себе на сайті

Кнопка - Деражнянська РДА


Вверх CY-PR.com Яндекс.Метрика Рейтинг@Mail.ru Карта сайту
Деражянська РДА© 2020 Зробити безкоштовний сайт з uCoz