Среда, 23.08.2017, 00:39
Головна



| RSS
УкраїнськаРосійськаАнглійська Німецька

Каталог новин
Новини РДА
Агропромисловий комплекс
Відділ економіки інформує
Фізкультура і спорт
Відділ з питань ЦЗ населення, ЖКГ та будівництва
Деражнянський районний сектор ГУДСНС України в Хмельницькій області
Відділ культури, національностей та релігій
Запобігання корупції
Оголошення РДА
Інформація про район
Деражнянське відділення Красилівської ОДПІ ГУ ДФС у Хмельницькій області
Громадська рада
Летичівське об’єднане управління Пенсійного фонду України
Архівний відділ райдержадміністрації
Обговорення
Служба у справах дітей Деражнянської РДА
Деражнянська ЦРЛ та ЦПМСД
Центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді
Сектор містобудування та архітектури

Головна » 2016 » Январь » 29 » Колегія райдержадміністрації
Підпишіться на стрічку наших новин RSS та будьте в курсі всіх останіх подій !
20:49
Колегія райдержадміністрації

29 січня голова райдержадміністрації Олег Веселовський провів засідання колегії. На початку роботи посадовець звернувся до присутніх з прохання вшанувати пам'ять Героїв Крут, та нових героїв, які загинули в зоні проведення АТО, заради України, хвилиною мовчання. Ознайомив із змінами складу членів колегії. Далі перейшли до розгляду питань порядку денного засідання. Інформуючи про стан проведення в районі обов’язкових, попередніх та періодичних оглядів населення на базі Деражнянської ЦРЛ головний лікар зазначив, що ЦРЛ наявні всі необхідні ліцензії, зокрема на медичну практику, акредитаційний сертифікат на вищу категорію. В лікарні ведеться прийом по 36 лікарських спеціальностях, що повністю забезпечує вимоги до медичних оглядів. В лікарні достатньо кабінетів, приміщень та обсягу лабораторних і функціональних досліджень для повноцінних медоглядів. Але в 2014 році вийшли з ладу та не підлягали ремонту і були списані за рішенням сесії районної ради морально застарілі апарати: реовазограф, велоергометр, аудіометр, палестезиометр. В 2015 році дані апарати закупити так і не вдалось. Таким чином в поточному 2016 році можуть виникати певні питання по наданню медичних допусків до роботи лише по деяких спеціальностях. На придбання даної медичної апаратури для проведення медичних оглядів необхідно додатково не менше 160 тис. грн. на придбання основних засобів.

Порядок проведення даних медоглядів чітко передбачає персональну відповідальність керівника (роботодавця) підприємства, організації чи установи незалежно від форми власності за їх проведення та допуск працівників до роботи. Керівники зобов’язані забезпечити складання списків працівників за категоріями, які підлягають періодичним медичним оглядам до 01 грудня поточного року на наступний рік за встановленою формою.

ЛПЗ на основі заключних договорів визначає комісію для проведення медичних оглядів, необхідних лабораторних, функціональних та інших досліджень та складає план-графік їх проведення і доводить до роботодавця.

ЛПЗ не є контролюючою організацією та не здійснює контролю за медичними оглядами в установах.

Враховуючи аналіз та стан проведення даних оглядів в закладах, установах, підприємствах та організаціях району, які зверталися з даного питання в нашу лікарню, адміністрація ЦРЛ рахує за потрібне лише інформаційно висвітлити дане питання з метою підвищення рівня відповідальності керівників та попередження інфекційних і професійних захворювань в районі, зокрема безпеки життєдіяльності населення району. Так, аналіз показує складну ситуацію з медоглядами

На думку адміністрації ЦРЛ така картина склалася в зв’язку з закриттям рай СЕС та відміною контрольних перевірок.

Про підсумки роботи управління соціального захисту населення райдержадміністрації за 2015 рік доповідала начальник управління. Протягом 2015 року управлінням соціального захисту населення Деражнянської райдержадміністрації проводилась робота по соціальному захисту всіх категорій населення.

Протягом звітного періоду 2015 року було виплачено матеріальної допомоги : 33 інвалідам на загальну суму 17,1 тис. грн. та 11 пенсіонерам на суму 5,8 тис.

грн.. За рахунок районного бюджету було виплачено матеріальної допомоги 123 особам на загальну суму 83,7 тис. грн.

На обліку на санаторно-курортне лікування перебувало 133 особи, з них: 12 - інвалідів війни, 2 - учасника війни, 4 - учасників бойових дій, 108 – інвалідів загального захворювання, 6 - інвалідів – спинальників і 1 особа, що супроводжує інваліда . Станом на 01.01.2016 року путівками забезпечено і оздоровлено 38 осіб, що перебували на обліку : 13 інвалідів війни, 3 учасника бойових дій, 16 інвалідів загального захворювання, 2 учасника війни, 1 члена сім'ї померлого ветерана війни, 2 інваліда – спинальника і 1 особу, що супроводжує інваліда.

За звітний період на обліку в Деражнянському управлінні соціального захисту населення перебуває 56 осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. Управлінням протягом 2015 року по виплаті компенсацій та наданих пільг громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, профінансовано 178,3 тис. грн., в тому числі: дитяче харчування – 0,1 тис. грн., харчування – 157,4 тис. грн., медичне обслуговування – 6,5 тис. грн., оздоровлення – 8,9 тис. грн., додаткові відпустки – 5,4 тис. грн.

Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 року № 117 "Про єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги", станом на 01.01.2016 року на обліку перебуває 7849 осіб, що мають право на пільги.

За даними управління соціального захисту населення райдержадміністрації за рахунок субвенцій з державного бюджету районному бюджету на надання пільг на 2015 рік передбачено 4875,2 тис. грн.

За 2015 рік по району нараховано пільг на загальну суму 5287,0 тис. грн. Станом на 01.01.2016 року на надання пільг одержано з районного бюджету субвенцію на суму 4456,5 тис. грн. Зазначеними коштами погашено заборгованість минулого року на суму 318,4 тис. грн. та профінансовано зобов’язання поточного року на суму 4775,0 тис. грн., що становить 90,3 відсотків до взятих зобов’язань. Заборгованість складає 830,4 тис. грн..

З загальної суми нарахованих пільг 67,2 відсотків складають пільги на оплату житлово-комунальних послуг, яких за 2015 року нараховано на суму 3555,0 тис. грн. За рахунок субвенцій з державного бюджету погашено заборгованість по даному виду пільг на суму 191,7 тис. грн. та профінансовано зобов’язання поточного року на суму 3117,0 тис. грн. Заборгованість станом на 01.01.2016 року складає 630,0 тис. грн..

Пільг за користування послугами зв’язку з початку року надано на суму 102,7 тис. грн., з яких профінансовано 99,1 тис. грн. Крім того, погашено заборгованість минулого року в сумі 1,7 тис. грн. . Заборгованість складає 5,3 тис. грн..

Інших пільгових послуг (талони для перевезення пільгових категорій громадян, путівки на санаторно-курортне лікування) за 2015 рік надано на суму 62,3 тис. грн., погашена заборгованість минулого року на суму 0,2 тис. грн. Зобов’язання поточного року профінансовано на 60,5 тис. грн. Заборгованість складає 2,0 тис. грн..

На 2015 рік укладено договори між управлінням соціального захисту населення та перевізниками: ДП ПАТ " Поділля-плюс", ПП " Мацюк В.Й." , Жмеринською дирекцією залізничних перевезень.

За даними управління соціального захисту населення райдержадміністрації за рахунок субвенцій з державного бюджету районному бюджету на компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян на 2015 рік затверджено 918,4 тис. грн.. З початку року взято зобов’язань в межах бюджетних асигнувань на суму 909,2 тис. грн., в тому числі автоперевезення – 378,7 тис. грн., залізничні перевезення – 530,5 тис. грн. Одержано з державного бюджету кошти в сумі 842,8 тис. грн., в тому числі на автоперевезення – 313,5 тис. грн., залізничні перевезення – 529,3. Профінансовано зобов’язання поточного року на суму 721,4 тис. грн., що становить 79,3 відсотків до взятих зобов’язань. Заборгованість складає 187,7 тис. грн. (автоперевезення – 71,3 тис. грн., залізничні перевезення – 116,4 тис. грн.)

Станом на 01.01.2016 року нараховано компенсації на придбання твердого палива в розмірі 605,3 тис. грн. та скрапленого газу – 52,1 тис. грн.. Виплачено компенсації на придбання твердого палива 603,6 тис. грн., скрапленого газу – 52,2 тис. грн. Заборгованість на 01.01.2016 року по виплаті компенсації на придбання твердого палива складає 5,4 тис. грн., скрапленого газу – 0,1 тис. грн.

Проводиться електронний обмін інформацією з підприємствами - надавачами послуг пільговим категоріям населення. Так, станом на 01.01.2016 року є 9 підприємств - надавачів послуг. Забезпечено електронний обмін на 100 відсотків зі всіма підприємствами: ВАТ "Хмельницькобленерго "Деражнянський РЕМ, ТОВ "Хмельницькгаз збут" , ВАТ "Укртелеком " ЦТП №9, КЛП "Комунгосп" с. Копачівка, ДП " Деражнянський ПКЗ ОСС" , КГП " Міськводоканал " та КП "ЖЕК № 1" м. Деражня, КП " Комунсервіс " смт. Лозове, СП "Енергозбут" ПЗЗ.

З метою реалізації державної соціальної політики в районі проводиться суттєва робота щодо соціального захисту населення.

За 2015 рік державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям по Деражнянському району нараховано на суму 8868,6 тис. грн. Даний вид допомоги одержувало 305 сімей, середній розмір допомоги становить 2154,1 грн.

Державної допомоги сім’ям з дітьми за станом на 01.01.2016 року нараховано на загальну суму 24480,3 тис. грн.. Допомогу одержувало 2135 сімей , в тому числі:

* допомогу у зв’язку з вагітністю та пологами одержували 270 осіб, нараховано і виплачено протягом 2015 року 352,4 тис. грн.;

* допомогу при народженні дитини одержували 1184 осіб , нараховано і виплачено 19750,5 тис. грн. ;

* допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку одержували 156 осіб, нараховано і виплачено 220,1 тис. грн.;

* допомогу на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування одержували 27 осіб, нараховано і виплачено 1200,5 тис. грн.;

* допомогу на дітей одиноким матерям одержували 498 осіб, нараховано і виплачено 2956,8 тис. грн.;

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22.02.06 року № 189 "Про затвердження порядку призначення та виплати тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме", в 2015 році допомогу одержували 139 осіб, нарахування склали 944,4 тис. грн.

Станом на 01.01.2016 року державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам отримували 505 осіб на загальну суму 7394,2 тис. грн., в тому числі:

- інваліди з дитинства І групи – 100 осіб ( підгрупи "А" - 61 інвалід, підгрупи "Б"- 39 інвалідів) , нараховано і виплачено протягом звітного періоду 2015 року 2004,3 тис. грн.;

- інваліди з дитинства ІІ групи - 160 осіб, нараховано і виплачено 1819,7 тис. грн.;

- інваліди з дитинства ІІІ групи - 113 осіб, нараховано і виплачено 1459,6 тис. грн.;

- діти - інваліди віком до 18 років - 132 особи, нараховано і виплачено 2085,5 тис. грн.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 року № 505 "Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг" було виплачено допомоги 40 сім’ям на суму 680,5 тис. грн.

Станом на 01.01.2016 року в районі функціонує 3 прийомні сім`ї, у яких перебуває на вихованні 4 неповнолітніх дітей. На звітну дату управлінням соціального захисту населення райдержадміністрацій нараховано і виплачено державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам, та страхових внесків на загальнообов’язкове пенсійне страхування за батьків-вихователів і прийомних батьків на суму 156,9 тис. грн.

Протягом 2015 року управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації нараховано субсидій на оплату житлово-комунальних послуг на суму 12647,8 тис. грн., профінансовано 7320,5 тис. грн. (з урахуванням заборгованості на початок року 91,1 тис. грн.). Станом на 01.01.2016 року користувалося субсидією на відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг 3937 сімей, зареєстровано звернень - 5376.

З початку 2015 року на субсидію на придбання твердого пічного побутового палива та скрапленого газу звернулися 1381 сім'я. Станом на 01.01.2016 року допомогу призначено 1143 сім'ям. Сума нарахувань становить 1494,1 тис. грн.. Заборгованість 316,2 тис. грн. з урахуванням субсидій по спадщині, не виплаченої спадкоємцям за минулі роки 6,0 тис. грн.

Продовжується облік та внесення даних в єдиний автоматизований реєстр пільгових категорій осіб, яким встановлено статус "учасника бойових дій". Станом на 01.01.2016 року обліковано 92 особи, та забезпечено надання пільг на житлово-комунальні послуги та виплати компенсації на придбання твердого

палива та скрапленого газу. В рамках реалізації районної програми "Соціальної підтримки сімей загиблих, учасників антитерористичної операції, військовослужбовців і поранених учасників АТО" протягом 2015 року з районного бюджету виплачено матеріальної допомоги на суму 188,0 тис. грн., виплати будуть продовжуватися по мірі надходження заяв.

По третьому питанню порядку денного проінформовано про стан виконавської дисципліни в апараті, структурних підрозділах райдержадміністрації та органах місцевого самоврядування за ІУ квартал 2015 року. Доповідач коротко охарактеризувала проведений аналіз виконання документів у відділах та секторах апарату райдержадміністрації, в структурних підрозділах райдержадміністрації та в органах місцевого самоврядування, які знаходилися на контролі. Повідомила про випадки несвоєчасного подання інформацій. Також мають місце невчасного виконання керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації рішення сесії районної ради від 28.04.2015 № 11-33/2015 щодо здійснення заходів на реалізацію «Програми соціально-економічного розвитку району на 2015 рік», та щоквартально до 12 числа інформувати відділ економічного розвитку інфраструктури та туризму райдержадміністрації про результати проведеної роботи. Також доповідач нагадала, що робота по здійсненню контролю за виконанням законів України, указів та доручень Президента України потребує посилення персональної відповідальності посадових та службових осіб за належну організацію роботи з документами.

За результатами колегії було прийнято відповідні рішення та надано необхідні доручення задля усунення недоліків у роботі.
Категорія: Новини РДА | Переглядів: 301 | Додав: Tonya
>
Читайте також останні новини сайту:

_

Голова

Деражнянської районної

державної адміністрації

_____

Основне меню сайта РДА
Пошта
Логін:
Пароль:

(це що)

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Наша кнопка


Якщо наш сайт, корисний для Вас, то можете розмістити наш банер у себе на сайті

Кнопка - Деражнянська РДА


Вверх CY-PR.com Яндекс.Метрика Рейтинг@Mail.ru Карта сайту
Деражянська РДА© 2017 Зробити безкоштовний сайт з uCoz