Четвер, 20.07.2017, 14:43
Головна



| RSS
УкраїнськаРосійськаАнглійська Німецька

Каталог новин
Новини РДА
Агропромисловий комплекс
Відділ економіки інформує
Фізкультура і спорт
Відділ з питань ЦЗ населення, ЖКГ та будівництва
Деражнянський районний сектор ГУДСНС України в Хмельницькій області
Відділ культури, національностей та релігій
Запобігання корупції
Оголошення РДА
Інформація про район
Громадська рада
Летичівське об’єднане управління Пенсійного фонду України
Архівний відділ райдержадміністрації
Обговорення
Служба у справах дітей Деражнянської РДА
Деражнянська ЦРЛ та ЦПМСД
Центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді
Сектор містобудування та архітектури

Головна » 2016 » Грудень » 16 » Хмельниччина завершила розробку бренду області
Підпишіться на стрічку наших новин RSS та будьте в курсі всіх останіх подій !
10:48
Хмельниччина завершила розробку бренду області
15 грудня розробники – компанії «Бюро маркетингових технологій» презентували новий фірмовий стиль Хмельницької області.

Під час презентації розробники представили зразки можливого використання логотипу та зауважили, що невдовзі на загал преси, комерційних структур та усіх бажаючих будуть представлені правила використання та впровадження логотипу на своїй продукції. Зокрема, у правилах надаватимуться рекомендації, як правильно використовувати фасади будівель, закладів громадського харчування для більш привабливого застосування логотипу.

На початку презентації автор логотипів Владислав Зайченко розповів більш детально про логотип. За словами розробника, слово «перехрестя» говорить про те, що у Хмельницькій області зійшлися в одній точці дика природа, багата історія та культурна спадщина. Також, воно натякає на географічне розташування області на перетині транспортних шляхів України. Слово «стихій» відображає багатий, різноманітний та первозданний природній світ Хмельниччини. Слово «історій» вказує на історичний спадок області, а також на легенди та народні перекази краю.

Графічний знак – самобутній. Відображає культурно-історичну компоненту Хмельниччини. Водночас, сучасний та аутентичний, як для Хмельниччини, оскільки будова графічної частини та її вигляд є відображенням стилістики та виконання узорів, якими прикрашали вишиванки саме на Хмельниччині, і цим він додатково поєднаний з місцевістю. Легкі та цікаві кольори доповнюють цей узор, розповідаючи про багатогранність та різнобарвність Хмельниччини. Стиль має будуватися на використанні кольорових елементів знаку, як тих, що створюють аутентичні патерни та їх поєднання.
Директор зі стратегічного планування Ніна Алі зауважили, що робота по новому фірмовому стилі області продовжується, і представила присутнім план – проходження (логіка) даного проекту. Наразі розробники знаходяться на етапі “Знак”, а наступним кроком буде розробка рекламної кампанії області.

Також, за словами Ніни Алі, особливістю даного проекту є те, що на відмінну від інших міст і областей, які брендувалися і мають свої логотипи, у Хмельницькій області було запропоновано декілька варіантів логотипів, і вони були вибрані не агенцією, а самими жителями області.

Нагадаємо, 11 серпня відбулося представлення перших напрацювань по розробці бренду Хмельницької області. А вже з 19 вересня по 3 жовтня проводилось голосування за можливі варіанти бренду Хмельниччини. Так, за результатами голосування переміг варіант № 2 Графічний знак – самобутній, що набрав 39,34%.
Категорія: Новини РДА | Переглядів: 91 | Додав: andr
>
Читайте також останні новини сайту:

_

Голова

Деражнянської районної

державної адміністрації

ВЕСЕЛОВСЬКИЙ ОЛЕГ ІГОРОВИЧ

Основне меню сайта РДА
Пошта
Логін:
Пароль:

(це що)

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Наша кнопка


Якщо наш сайт, корисний для Вас, то можете розмістити наш банер у себе на сайті

Кнопка - Деражнянська РДА


Вверх CY-PR.com Яндекс.Метрика Рейтинг@Mail.ru Карта сайту
Деражянська РДА© 2017 Зробити безкоштовний сайт з uCoz