Вівторок, 23.04.2019, 22:42
Головна



| RSS
УкраїнськаРосійськаАнглійська Німецька

Каталог новин
Новини РДА
Агропромисловий комплекс
Відділ економіки інформує
Фізкультура і спорт
Відділ з питань ЦЗ населення, ЖКГ та будівництва
Деражнянський районний сектор ГУДСНС України в Хмельницькій області
Відділ культури, національностей та релігій
Запобігання корупції
Оголошення РДА
Інформація про район
Управління соціального захисту населення Деражнянської районної державної адміністрації
Деражнянське відділення Красилівської ОДПІ ГУ ДФС у Хмельницькій області
Громадська рада
Деражнянщина туристична
Летичівське об’єднане управління Пенсійного фонду України
Паспорти бюджетних програм
Архівний відділ райдержадміністрації
Центр пробації
Обговорення
Служба у справах дітей Деражнянської РДА
Деражнянська ЦРЛ та ЦПМСД
Центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді
Відділ містобудування, архітектури та будівництва

Інші новини
Вакантні посади

Вакантні посади

Вакантні посади категорій Б,В

(детальніше)

Пошук на сайті
Календар
«  Березень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Законодавство

Головна » 2019 » Березень » 27 » Голова адміністраціі Андрій Зелінський прийняв участь у засіданні колегіі облдержадміністрації
Підпишіться на стрічку наших новин RSS та будьте в курсі всіх останіх подій !
08:55
Голова адміністраціі Андрій Зелінський прийняв участь у засіданні колегіі облдержадміністрації



Голова адміністраціі Андрій Зелінський прийняв участь у засіданні колегіі облдержадміністрації


Управління Західного офісу Держаудитслужби у Хмельницькій області у минулому році провело 69 контрольних заходів

Про стан фінансово-бюджетної дисципліни в області за підсумками 2018 року говорили сьогодні на розширеному засіданні колегії облдержадміністрації, що яке провів перший заступник голови облдержадміністрації Володимир Кальніченко.

Як зауважив заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій Марценюк, протягом 2018 року Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Хмельницькій області відповідно до передбачених чинним законодавством повноважень здійснювався контроль за дотриманням законо­давства з фінансових питань, економним та ефективним витрачанням коштів бюджетів усіх рівнів, а також проводилася відпо­відна робота щодо поперед­ження порушень чинного законодавства під час використання державного і комунального майна та забезпечення належного рівня фінансово-бюджетної дисципліни в області.

З метою здійснення контролю за витрачанням державних та кому­нальних ресурсів проведено 69 контрольних заходів.

У ході проведення 55 ревізій і комісійних перевірок виявлено порушення законодавства, що призвели до недоотримання бюджетами усіх рівнів, під­приємствами, установами та організаціями області належних доходів, а також до незаконного і нецільового витрачання та недостачі ресурсів на загальну суму 30,7 млн гривень.

Серед найсуттєвіших порушень фінансової дисципліни, вчинених установами, підприємствами та організаціями області, доповідач назвав такі, що були виявлені при перевірках таких органів:

-освіти і науки – 12,4 млн грн;

-житлово-комунального господарства та інфраструктури – 8,6 млн грн;

-державної влади та оборони – 3,6 млн грн,

-промисловості, енергетики і транспорту – 2,6 млн гривень.

Також він зазначив, що мали місце порушення у сфері охорони здоров’я – 1,4 млн грн, агропромисловому комплексу і використання природних ресурсів – 1,2 млн грн та соціального захисту населення – 0,8 млн гривень.

При проведенні 14 державних фінансових аудитів встановлено, що неефективні управлінські рішення зумовили недоотримання доходів і упущені вигоди на суму 56,6 млн грн та непродуктивні (зайві) витрати на загальну суму 67,7 млн грн, а наслідком порушення законодавства стали втрати фінансових і матеріальних ресурсів на суму 675,27 тис. гривень.

У звітному періоді працівники Управління брали участь в аудиті окре­мих господарських операцій у відокремленому підрозділі “Хмель­ницька АЕС” ДП “НАЕК “Енергоатом”, за результатами якого виявлено 11 ри­зикових опе­рацій і фінансових порушень на загальну суму 248,18 тис. грн, з них попе­реджено (усунуто) 4 ризикових операції (фінансових порушень) на суму 248,18 тис. гривень.

Ревізією фінансово-господарської діяльності Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка встановлено порушення, що призвели до втрат фінансових і матеріальних ресурсів на суму 4,0 млн грн, у тому числі, покриття видатків спеціального фонду за рахунок загального фонду на суму 3,7 млн гривень.

У ході ревізії Кам’янець-Подільської спеціалізованої школи-інтернату І-ІІІ ступенів “Славутинка” виявлено втрати фінансових і матеріальних ресур­сів на суму 3,8 млн грн, зокрема, встановлено факти зайвої оплати внаслідок завищення підрядниками вартості виконаних ремонтно-будівельних робіт на суму 2,2 млн грн та оплати вартості товарів і послуг без їх фактичного отримання на суму 1,2 млн гривень. За результатами ревізії правоохоронними органами розпочато кримінальне провадження.

Проведеною ревізією Служби автомобільних доріг у Хмельницькій об­ласті встановлено, що внаслідок недотримання підрядниками чинних норма­тивних документів при визначенні вартості виконаних робіт з ремонту авто­доріг, їм зайво перераховано 3,7 млн грн бюджетних коштів. Майже 2,9 млн грн із виявленої ревізією суми втрат на сьогодні не усунуто. За результатами ревізії правоохоронними органами розпочато кримінальні провадження.

У Хмельницькому спеціалізованому ліцеї-інтернаті поглибленої підго­товки в галузі науки встановлено порушення, що призвели до втрат фінансо­вих і матеріальних ресурсів на суму 2,6 млн грн, з яких 2,0 млн грн – зайва оплата внаслідок завищення підрядниками вартості виконаних ремонтно-будівельних робіт. Майже 0,5 млн грн із виявленої ревізією суми втрат не відшкодовано. За результатами ревізії правоохоронними органами розпочато кримінальне провадження.

Ревізією управління житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради виявлено факти зайвого перерахування підрядникам бюджетних коштів на суму 2,0 млн грн унаслідок завищення ними вартості виконаних будівельних робіт. Понад 0,5 млн грн із виявленої ревізією суми втрат не усунуто. За результатами ревізії правоохоронними органами розпочато кримі­нальні провадження.

Анатолій Марценюк відзначив, що при проведенні ревізій Чорноострівської і Лети­чівської селищних рад також встановлено факти зайвої оплати бюджетних коштів внаслідок завищення підрядниками вартості виконаних ремонтно-будівельних робіт на суму 1,7 млн грн та 1,6 млн грн, відповідно. У Лети­чівській селищній раді крім цього виявлено факти не сплати забудовниками до селищного бюджету коштів пайової участі у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури територіальної громади на суму 0,1 млн гривень. Майже 1,3 млн грн із виявленої ревізією Летичівської селищної ради суми втрат не відшкодовано. За результатами обох ревізій правоохоронними орга­нами розпочато кримінальні провадження.

Проведеною ревізією ДП “Хмельницька обласна служба єдиного замов­ника” також встановлено факти зайвої оплати за рахунок бюджетних коштів підрядникам завищеної ними вартості виконаних ремонтно-будівельних робіт на суму 1,3 млн гривень.

Аудит діяльності Хмельницького обласного підприємства по заготівлях і постачанню палива населенню, комунально-побутовим підприємствам і уста­новам “Облпаливо” свідчить про неефективні управлінські дії, що призвели до втрачених доходів і зайвих витрат на загальну суму 1,1 млн гривень.

Аудитом діяльності Хмельницького комунального підприємства “Спец­комунтранс” встановлено 0,2 млн грн втрат фінансових ресурсів та 15,5 млн грн упущених доходів і непродуктивних витрат.

Під час аудиту виконання управлінням культури і туризму Хмель­ницької міської ради бюджетних програм виявлено 3,5 млн грн зайвих витрат і не отриманих доходів.

Аудитом виконання Департаментом охорони здоров’я облдержадміні­страції програми “Централізоване забезпечення медичних закладів дороговар­тісним медичним обладнанням, медикаментами та виробами медичного при­значення на 2016-2018 роки” зафіксовано факти неефективних управлінських дій, наслідком яких стали непродуктивні витрати бюджетних коштів на суму 1,1 млн гривень.

У ході аудиту виконання бюджету Новоушицької селищної ради (об’єд­наної територіальної громади) встановлено факти неефективного використан­ня коштів і майна на загальну суму 0,7 млн грн та виявлено фінансових порушень, що призвели до втрат на загальну суму 0,2 млн гривень.

Аудитом виконання бюджету Летичівської селищної ради (об’єднаної територіальної громади) зафіксовано факти неефективного використання кош­тів і майна на загальну суму 2,7 млн грн гривень.

Під час аудиту виконання бюджету Полонської міської ради (об’єднаної територіальної громади) встановлено факти неефективного використання кош­тів і майна на загальну суму 9,0 млн грн та виявлено фінансових порушень, що призвели до втрат на загальну суму 38,1 тис. гривень.

Аудитом виконання Департаментом освіти і науки облдержадміністрації бюджетних програм щодо надання загальної середньої освіти спеціальними загальноосвітніми школами-інтернатами, школами та іншими навчальними закладами для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, виявлено фінансових порушень, що призвели до втрат на загальну суму 46,4 тис. грн та 14,9 млн грн втрачених доходів і зайвих витрат, зумов­лених неефективними управлінськими діями.

У результаті неперерахування плати за оренду державного та кому­нального майна, коштів від реалізації майна, надання у користування при­родних і матеріальних ресурсів та послуг безоплатно або за заниженими ставками бюджетами всіх рівнів, бюджетними установами, підприємствами та організаціями втрачено 2,0 млн гривень.

На 32,7% охоплених ревізіями об’єктів виявлено порушення законо­давства при нарахуванні та виплаті заробітної плати, інших виплат і різних видів допомоги на загальну суму 0,7 млн гривень.

Виявлено факти зайвої оплати коштів внаслідок завищення обсягів та/або вартості виконаних ремонтно-будівельних робіт. Торік за підсумками 23 ревізій таких порушень встановлено на суму 17,2 млн гривень.

Попереджено неефективне витрачання державних і комунальних коштів на закупівлю товарів, робіт і послуг шляхом відміни торгів та розірвання договорів у 162 випадках на загальну суму 501,6 млн грн, що також свідчить про недотримання об’єктами контролю вимог чинного законодавства у сфері закупівель.

Водночас, ще 38 бюджетними установами і організаціями та держав­ними і комунальними підприємствами, якими при проведенні 75 процедур закупівель на суму 745,7 млн грн допущено порушення чинного законо­давства, не враховано рекомендацій Управління щодо усунення таких пору­шень.

Зокрема, проігно­ровано рекомендації Службою автомобільних доріг у Хмельницькій області – по 8 процедурах закупівель на загальну суму 351,9 млн грн, управлінням капітального будівництва департаменту архітектури, місто­будування та земельних ресурсів виконавчого комітету Хмельницької міської ради – по 1 процедурі на суму 277,0 млн грн, Хмельницьким обласним кардіологічним диспансером – по 1 процедурі на суму 23,1 млн грн, дер­жавним підприємством “Служба місцевих автодоріг” – по 6 процедурах на суму 46,4 млн грн, управлінням капітального будівництва виконавчого комі­тету Нетішинської міської ради – по 1 процедурі на суму 9,4 млн гривень.

Типовими порушеннями при проведенні публічних закупівель є непра­вильне визначення предмета закупівлі, порушення термінів оприлюднення тендерної документації, укладання договорів без проведення визначених зако­нодавством процедур закупівлі, поділ предмета закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури закупівлі, не оприлюднення замовниками електронних документів, які підтверджують планування тієї чи іншої про­цедури закупівлі, а також невідповідність тендерної документації вимогам чинного законодавства.

Проблемним також є питання усунення виявлених ревізіями та дер­жавними фінансовими аудитами фактів порушення фінансово-бюджетної дис­ципліни і прийняття неефективних управлінських рішень керівниками під­приємств, установ та організацій, а також врахування і виконання ними пропозицій, наданих за результатами проведених контрольних заходів.

Так, із виявленої протягом 2018 року суми фінансових порушень, що призвели до втрат, на сьогодні не усунуто 29,1%, а з наданих за результатами державних фінансових аудитів 157 пропозицій не впровадженими залиша­ються 51 відсоток. Зокрема, не виконано 7 пропозицій щодо підвищення ефек­тивності використання бюджетних коштів на виконання бюджетних програм щодо надання загальної середньої освіти спеціальними загальноосвітніми школами-інтернатами, школами та іншими навчальними закладами для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку з 9 наданих, із 14 пропозицій, наданих за наслідками проведеного державного фінансового аудиту діяльності Хмельницького обласного підприємства по заготівлях і постачанню палива населенню, комунально-побутовим підприємствам і уста­новам “Облпаливо”, не впроваджено ще 7, виконано усього 3 пропозиції з 10, наданих за наслідками державного фінансового аудиту виконання Департа­ментом охорони здоров’я облдержадміністрації програми “Централізоване забезпечення медичних закладів дороговартісним медичним обладнанням, медикаментами та виробами медичного призначення на 2016-2018 роки”, а з 8 про­позицій, наданих у ході аудиту виконання бюджетних програм управ­лінням культури і туризму Хмельницької міської ради, наразі виконано усього одну.

У межах наданих прав і повноважень Управлінням вжито заходи, що дозволили торік забезпечити відшкодування порушень на загальну суму 23,1 млн гривень.

До бюджетів усіх рівнів, бюджетних установ, організацій та підприємств додатково надійшло 3,3 млн гривень.

Економічний ефект від упровадження 30 пропозицій, наданих за резуль­татами проведених аудитів, становить 8,8 млн гривень.

На завершення доповідач додав, що за матеріалами проведених контрольних заходів за порушення фінан­сово-бюджетного законодавства 45 посадових осіб притягнуто до адміні­стративної відповідальності, до матеріальної та дисциплінарної – 20 осіб, звільнено 3 особи. Правоохоронними органами розпочато 20 досудових розслі­дувань та вручено 6 письмових повідомлень про підозру у вчиненні кримі­нального правопорушення.



Категорія: Новини РДА | Переглядів: 32
>

Основне меню сайта РДА

Пошта
Логін:
Пароль:

(це що)

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Наша кнопка


Якщо наш сайт, корисний для Вас, то можете розмістити наш банер у себе на сайті

Кнопка - Деражнянська РДА


Вверх CY-PR.com Яндекс.Метрика Рейтинг@Mail.ru Карта сайту
Деражянська РДА© 2019 Зробити безкоштовний сайт з uCoz