Неділя, 25.06.2017, 07:27
Головна



| RSS
УкраїнськаРосійськаАнглійська Німецька

Каталог новин
Новини РДА
Агропромисловий комплекс
Відділ економіки інформує
Фізкультура і спорт
Відділ з питань ЦЗ населення, ЖКГ та будівництва
Деражнянський районний сектор ГУДСНС України в Хмельницькій області
Відділ культури, національностей та релігій
Запобігання корупції
Оголошення РДА
Інформація про район
Громадська рада
Летичівське об’єднане управління Пенсійного фонду України
Архівний відділ райдержадміністрації
Обговорення
Служба у справах дітей Деражнянської РДА
Деражнянська ЦРЛ та ЦПМСД
Центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді
Сектор містобудування та архітектури

Головна » 2016 » Лютий » 5 » День діалогу повинен стати днем конструктиву і злагодженої співпраці на результат
Підпишіться на стрічку наших новин RSS та будьте в курсі всіх останіх подій !
11:29
День діалогу повинен стати днем конструктиву і злагодженої співпраці на результат


 







Під головуванням заступника голови адміністрації Олега Пилипчука та керівника апарату адміністрації Людмили Давидович відбулась розширена семінар-нарада для голів та секретарів міської, селищних сільських рад. За дорученням голови адміністрації Олега Веселовського було проведено опитування керівників органів місцевого самоврядування району щодо переліку питань, які необхідно розглянути на нараді, які їх конче необхідні у роботі аби якісно, а головне згідно норм чинного законодавства працювати зі своїм громадами та владними органами в тому числі. Це нововведення надзвичайно сподобалось керівникам і від сьогодні буде взято за основу у роботі з органами місцевого самоврядування. «Ви – представники інтересів майже 70% жителів нашого району – маєте бути почуті владою. Ми робитимемо все, що від нас залежить, щоб ваші напрацювання, ваш досвід були ефективно використані у формуванні державної регіональної політики», - звернулася до представників органів місцевого самоврядування Людмила Давидович. На порядок денний семінар-наради було винесено чимало питань. Двох годинне обговорення актуальних питань дало змогу почерпнути чимало нового та актуального, що в подальшому дасть гарний результат при втіленні на теренах району кожним керівником органів місцевого самоврядування:



Першим і найбільш актуальним питанням було «Виконання заходів по недопущенню випадків виникнення сказу на території міста та району» доповідав - Стрілецький Едуард Броніславович (начальник управління ветеринарної медицини в районі).



         На сьогодні сказ залишається однією з найважливіших проблем. Епізоотична ситуація зі сказу тварин, як в цілому по Україні так і в Деражнянському районі залишається напруженою. В області за 2016 рік було зареєстровано 5 випадків захворюваності тварин на сказ, з них 2 випадки на території Деражнянського району. На сьогоднішній день головне завдання для керівництва району – не допустити збільшення випадків цієї страшної хвороби на територію району, адже життя та здоров’я людей є найвищою цінністю. Значний вплив на епізоотичну ситуацію щодо даної хвороби має неконтрольована кількість безпритульних собак і котів у місті та сільській місцевості та популяції червоної лисиці. На сьогоднішній день проводиться чимало заходів з приводу подолання складної ситуації: проводиться гігієнічне навчання та виховання населення щодо заходів профілактики сказу, головами міської, селищних та сільських рад приділяється увага правилам утримання та реєстрації тварин на підвідомчих територіях. Одним із актуальних питань особливо для новообраних керівників органів місцевого самоврядувало стало питання виконавської дисципліни. Дане питання за 2016 рік піднімається вже втретє «Надання методичної допомоги органам місцевого самоврядування щодо дотримання строків виконання документів» доповіла - Уланова Лариса Тадеушівна - в.о. начальника загального відділу апарату адміністрації. В процесі обговорення Лариса Тадеушівна зупинилась на тих сільських радах, по роботі яких виявлено значні недоліки, тому керівництвом адміністрації, зокрема керівником апарату Людмилою Михайлівною було надано ряд настановних рекомендацій, які в подальшому будуть впливати на покращення роботи. Крім того Людмила Михайлівна закликала до плідної співпраці, взаєморозуміння, адже на кожного керівника органу місцевого самоврядування при обранні, громада покладала і продовжує покладати надії. Потрібно нести відповідальність перш за все перед жителями та державою. Звичайно, чимало проблем виникає в роботі, які важко владнати, проте спільно можна зробити чимало справ, щоб покращити рівень життя своїх населених пунктів, підвищити рівень поваги до влади у населення, стати прикладом на території, яка підконтрольна головам міської, селищних та сільських рад. Крім того, загальним відділом апарату адміністрації було розроблено методичні рекомендації, щодо вчасного та якісного виконання розпорядчих документів, які перебувають на контролі.



        Третє питання: «Створення сільськогосподарських кооперативів» Григорчук Оксана Іванівна доповідала: – начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації. Ні для кого не таємниця, що головними проблемами наших сіл є високий рівень безробіття, відсутність робочих місць, низький рівень життя та висока міграція населення. Сьогодні ми можемо бачити, як простому селянину важко реалізувати свою продукцію, для цього він їде на ринок, щоб її продати та отримати хоча б якийсь заробіток. Тому розуміючи відповідальність держави перед соціальним розвитком села основним завданням органів державної влади є необхідність об’єднання зусиль селян у виробництві – а саме розвиток кооперації. З цією метою в Україні була запроваджена ініціатива «Рідне село», її метою є підвищення якості життя сільського населення за рахунок створення сільськогосподарських кооперативів на місцях. Україна стала на шлях створення законодавчої бази тих типів кооперативів, що довели свою життєздатність у багатьох країнах світу. Але в розвинутих країнах справжні кооперативи існували й до прийняття законів про кооперацію, тобто законодавство з'явилося після широкого розповсюдження кооперативної ідеї. У нашій країні стоїть завдання шляхом формування відповідного правого поля відродити (а точніше — створити заново) справжні кооперативні організації. Основу кооперативного законодавства становлять норми законів України "Про споживчу кооперацію", "Про сільськогосподарську кооперацію", "Про кредитні спілки", "Про кооперацію". Так за даними Міністерства аграрної політики та продовольства України, на сьогодні в Україні діє 613 сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів. Спеціалістами управління агропромислового розвитку було проведено опитування серед сільських та селищних рад для визначення доцільності розвитку сільської кооперації , зібрано додаткові дані по кожній із них. Також для обміну досвідом по створенню молочного кооперативу їздила делегація від району на базу молочного кооперативу «Віньківці - молоко» Віньковецького району. Нещодавно на Буковині пройшло навчання по кооперативах де взяли участь деякі фермери та приватні підприємці районну. 22 грудня 2015 року проводилася нарада – семінар з головами сільських та селищних рад за участю представника з області від Першого аграрного кооперативу та 28 січня 2016 року у м. Хмельницькому відбулася конференція «Кооперативний рух: можливості та перспективи для Хмельниччини» за участю голів сільський та селищних рад, фермерів, зацікавлених осіб та спеціалістів управління агропромислового розвитку, по завершенню якої відбулося підписання Протоколу співпраці між кооперативами України та Італії. Тому сьогодні кооперативи можуть стати тим «світлом в кінці тунелю», якого так давно чекало українське селянство. Саме шляхом кооперування сільське населення матиме можливість сформувати належну систему збуту сільськогосподарської продукції та отримати реальну ціну за вироблену продукцію, створити додаткові робочі місця на селі, зменшити собівартість продукції, підвищити якість продукції та доходи учасників кооперативу. Тобто кооператив – це добровільне об’єднання селян, що поєднують свої ресурси заради збільшення власних прибутків. В свою чергу вони є виробничі та обслуговуючі. Проте принципи кооперації можуть здаватися складними та вимогливими, тому що, кожен член кооперативу повинен сплатити пайові та вступні внески, взяти на себе зобов’язання, а також присвятити частину свого часу участі в управлінні кооперативом. Проте це того варте. Хочеться нагадати, що сільськогосподарський кооператив не є прибутковою організація (не сплачує податків) і базується на принципах: - належить сільськогосподарським товаровиробникам і управляється ними за демократичними принципами(один член – один голос); - надає своїм членам ті послуги, які необхідні для власників господарств; - не ставить за мету отримання прибутку для себе, а прагне збільшити прибуток господарств своїх членів; - членство в кооперативі є відкритим і добровільним; - члени кооперативу мають зобов’язання щодо ведення спільної господарської діяльності. Але хочеться наголосити на тому, що кооператив базується на добровільному членстві тому ніхто крім майбутніх членів не може прийняти рішення про його створення та ніхто крім них не може вести процес побудови кооперативу. «Тому на сам кінець хочу сказати, що кооперативи - це наше майбутнє та засіб нині існуючий в Україні для вирішення та спільного подолання проблем, які селяни не можуть вирішити поодинці» - Оксана Іванівна.



        Четверте питання: «Особливості використання земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства» доповідала: Солтис Наталія Михайлівна – в.о. начальника Відділу Держгеокадастру в Деражнянському районі. Громадяни України можуть отримати земельні ділянки у власність для ведення ОСГ за рішенням органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади у розмірі до 2 га (безоплатна приватизація), а також при виділенні належної земельної частки (паю) в натурі на місцевості із земель колективного сільськогосподарського підприємства (КСП) та інших сільськогосподарських підприємств, які розпайовуються. Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону України "Про особисте селянське господарство" особисте селянське господарство - "це господарська діяльність, яка проводиться без створення юридичної особи фізичною особою індивідуально або особами, які перебувають у сімейних чи родинних відносинах і спільно проживають, з метою задоволення особистих потреб шляхом виробництва, переробки і споживання сільськогосподарської продукції, реалізації її надлишків та надання послуг з використанням майна особистого селянського господарства, у тому числі й у сфері сільського зеленого туризму". Згідно із ч. 3 тієї ж статті ведення ОСГ не відноситься до підприємницької діяльності.



П’яте питання: «Розширення повноважень органів місцевого самоврядування з питань передачі деяких функцій з реєстрації від міграційної служби» та «Оформлення видачі паспортів громадянина України у вигляді ID-картки» доповідала - Кондратюк Наталія Василівна – начальник міграційної служби Кондратюк Наталія Василівна, начальник міграційної служби в Деражнянському районі. 29 грудня 2015 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг». Відповідно до положень цього Закону, з 4 квітня 2016 року повноваження у сфері реєстрації місця проживання фізичних осіб делегуються виконавчим органам сільських, селищних, міських рад. Так, до статті 3 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», внесені зміни, якими визначений орган, на який покладено завдання реєстрації: зокрема: «орган реєстрації - виконавчий орган сільської, селищної або міської ради, сільський голова (у разі якщо відповідно до закону виконавчий орган сільської ради не утворено), що здійснює реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання особи на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, на яку поширюються повноваження відповідної сільської, селищної або міської ради». Крім того, орган реєстрації забезпечує ведення Реєстру територіальної громади - бази даних, призначеної для зберігання, обробки, використання інформації, що створюється, ведеться та адмініструється органом реєстрації для обліку осіб, які проживають на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці. Положеннями Закону визначено, що виконавчий орган сільської, селищної або міської ради як орган реєстрації, здійснює реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання особи на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, на яку поширюються повноваження відповідної сільської, селищної або міської ради; передачу інформації та/або внесення у встановленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування до Єдиного державного демографічного реєстру. При цьому на ДМС України, який попередньо здійснював зазначені функції, покладено узагальнення практики застосування нормативно-правових актів з питань реєстрації місця проживання, виявлення проблемних питань у сфері реєстрації місця проживання та розроблення шляхів їх вирішення, а також здійснення контролю за дотриманням органами реєстрації законодавства з питань реєстрації місця проживання; надання методологічної допомоги у забезпеченні взаємодії між реєстрами територіальних громад. Разом з тим, виконання вимог Закону вимагає від органів місцевого самоврядування реалізації низки організаційних зусиль. Так, враховуючи, що інформація про реєстрацію (зняття з реєстрації) місця проживання (перебування) є невід’ємною складовою Єдиного державного демографічного реєстру, орган реєстрації місця проживання визначає можливість здійснення ним реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання за допомогою засобів Єдиного державного демографічного реєстру з урахуванням організаційного та технічного забезпечення його реалізації. Підключення органу реєстрації до Єдиного державного демографічного реєстру здійснюється через програмно-апаратні комплекси, для придбання яких, відповідно до ст.18 Закону України «Про адміністративні послуги» використовуються кошти місцевого та державного бюджету. Таким чином, для приєднання органів реєстрації до Єдиного держаного демографічного реєстру необхідно закупити відповідне обладнання та підключитися до Національної системи конфіденційного зв’язку, після чого користувачам будуть присвоєні логіни та паролі доступу до відомчої інформаційної системи ДМС Відповідно до технічних умов, одержаних ДМС від виконавців робіт, орієнтовна вартість .робочої станції для реєстрації / зняття з реєстрації місця проживання / перебування фізичних осіб становить 109 тисяч гривень. Необхідним елементом ведення реєстраційного обліку фізичних осіб є наявність картотек, в яких на паперових носіях зберігаються відомості про осіб, зареєстрованих на території адміністративної одиниці. Разом з тим, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 09.10.2013 року №1000-р «Про затвердження плану заходів щодо оформлення і видачі паспорта громадянина України та реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб в Україні» передбачено ведення таких картотек всіма суб’єктами господарювання, які надають послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, житлово-будівельних кооперативів, об’єднань співвласників багатоквартирного будинку та молодіжних житлових комплексів, сільських, селищних рад. Зазначені картотеки можуть бути в повній мірі використані органом реєстрації для виконання покладених на них функцій. Таким чином, з метою ефективного виконання вимог Закону необхідно визначити реальний стан організаційних можливостей виконавчих комітетів міської, селищних, сільських рад щодо спроможності підключитися до Єдиного державного демографічного реєстру та здійснювати реєстраційні процедури за допомогою його засобів. В разі позитивного вирішення питання, Міграційною службою буде організовано навчання посадових осіб органів реєстрації із вивчення основних положень нормативно-правових актів, що регламентують порядок здійснення реєстраційного обліку фізичних осіб, а також будуть надані логіни та паролі доступу до ЄДДР для відповідних посадових осіб. Паспорт громадянина України у вигляді ID-картки - документ, що підтверджує особу та громадянство на території України. Новий документ представляє собою пластикову картку, яка містить вбудований електронний носій інформації, на який записуватиметься інформація про біометричні дані власника документа. Він є більш захищеним від підробок і виключає можливість використання такого документа іншою особою. З 11 січня поточного року міграційна служба розпочала роботу по оформленню та виготовленню документа за новим зразком.



        Шосте питання: «Порядок складання і видачі Довідки про наявність у фізичних осіб земельних ділянок (форма 3 ДФ)» та «Особливості встановлення ставок з місцевих податків та зборів» доповіла Богач Раїса Іванівна - завідувач сектору доходів і зборів фізичних осіб Деражнянського відділення ДФС у Хмельницькій області. Довідка про наявність у фізичної особи земельних ділянок (форма № 3ДФ) дає можливість платнику податку на доходи фізичних осіб не включати доходи від продажу власної сільськогосподарської продукції до загального місячного (річного) доходу, що оподатковується ПДФО. У такій Довідці зазначаються наступні реквізити: - порядковий номер, за яким довідку зареєстровано, та дата (число, місяць і рік) видачі; - паспортні дані власника сільськогосподарської продукції (прізвище, ім’я та по батькові, серія і номер паспорта, ким і коли виданий), місце проживання (область, район, населений пункт, вулиця, будинок, корпус, квартира); - реєстраційний номер облікової картки фізичної особи-платника податків - власника сільськогосподарської продукції; - вид цільового призначення земельної ділянки; - розмір земельної ділянки у гектарах; - ініціали та прізвище голови або секретаря виконавчого комітету сільської, селищної, міської ради; - дата, до якої дійсна довідка. Форма Довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок (форма № 3ДФ) та Порядок її видачі затверджені наказом Міністерства доходів і зборів України від 17.01.2014 р. № 32. Наказ набрав чинності з 21.02.2014 року. За підсумками наради міському, селищним та сільським головам дані відповідні доручення.



 


Категорія: Новини РДА | Переглядів: 502 | Додав: andr
>
Читайте також останні новини сайту:

_

Голова

Деражнянської районної

державної адміністрації

ВЕСЕЛОВСЬКИЙ ОЛЕГ ІГОРОВИЧ

Основне меню сайта РДА
Пошта
Логін:
Пароль:

(це що)

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Наша кнопка


Якщо наш сайт, корисний для Вас, то можете розмістити наш банер у себе на сайті

Кнопка - Деражнянська РДА


Вверх CY-PR.com Яндекс.Метрика Рейтинг@Mail.ru Карта сайту
Деражянська РДА© 2017 Зробити безкоштовний сайт з uCoz