УКРАЇНА ДЕРАЖНЯНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ вул. Миру, 13, м. Деражня Хмельницької області, 32200, тел./факс (0256) 2 -16- 68, E-mail: mail@derazhnia-rda.gov.ua Код ЄДРПОУ 02739666
05.07.2018 № 53/10-13- 756 /2018____________ На № _____________________________ від ______________
Облдержадміністрації Інформація Про хід виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 22.02.2018 року № 244/2018-р «Про підсумки роботи місцевих органів вико¬навчої влади та органів місцевого самоврядування області з розгляду звернень громадян у 2017 році та завдання щодо підвищення її ефективності у 2018 році»
На підставі статей 6, 25, 39,40 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», з метою неухильного виконання в області вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» загальним відділом апарату райдержадміністрації проведено аналіз звернень громадян за перше півріччя 2018 року. Протягом першого півріччя 2018 року забезпечувався контроль за повним та об’єктивним розглядом звернень громадян, не допускаючи порушення термінів їх розгляду. При розгляді звернень не допускалися випадки безпідставної відмови і формалізму в задоволенні законних вимог заявників. За звітний період до Деражнянської районної державної адміністрації надійшло 229 письмових звернень громадян із них: 3- колективних звернення, 7 -з обласної державної адміністрації, 2 – від народних депутатів України, 217- інші. Всі звернення розглядались вчасно та у визначений законодавством термін, не допускаючи порушень термінів їх розгляду, фактів надання неконкретних, неповних або неточних відповідей та перебування звернення на розгляді тривалий час. Основними питаннями, які порушувались у зверненнях, є питання соціального захисту населення – 185 звернень , комунального господарства та житлової політики – 12 звернень , аграрної політики і земельних відносин – 25 звернень та інші. На особистому прийомі у керівництва Деражнянської райдержадміністрації побувало 22 особи. Проведення виїзних прийомів громадян головою райдержадміністрації, його заступниками сприяють підвищенню рівня прозорості, доступності влади та найбільш ефективному та оперативному вирішенню звернень громадян. За перше півріччя 2018 року проведено 9 виїзний прийом (по графіку 12), на яких громадяни із усіх населених пунктів району отримали можливість звернутись безпосередньо до перших осіб району зі своїми проблемами та вирішити їх, не виїжджаючи з свого села чи селища або отримати роз'яснення щодо відповідного питання. Кількість виїзних та особистих прийомів зменшено, в зв’язку із звільненням голови та першого заступника адміністрації. Прийом громадян проводився у всіх структурних підрозділах райдержадміністрації з питань, що відносяться до компетенції відповідних управлінь, відділів, та секторів, якими розглянуто понад 1,6 тисячі звернень громадян. На веб сайті Деражнянської райдержадміністрації розміщується оголошення про місце та дату проведення виїзних прийомів громадян. З метою підвищення рівня правової освіти населення в районі працює громадська приймальня, основним завданням якої є участь у правовій освіті та правовому вихованні громадян, сприяння у вирішенні їх правових проблем, надання незахищеним верствам населення безкоштовної консультативної правової допомоги. В цьому році надано безкоштовно правову допомогу 125 громадянам. З метою безумовного виконання його в районі Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» підвищено ефективність використання та функціонування "гарячої" телефонної лінії "Запитай у влади", графіки роботи якої затверджуються щоквартально. "Гаряча" телефонна лінія "Запитай у влади" працює щосереди з 11до 12 год. За перше півріччя 2018 року звернулося 9 осіб. Затверджено порядок розгляду письмових звернень громадян, організацію та проведення особистого прийому громадян, проведення особистих виїзних прийомів громадян, проведення прямих "гарячих" телефонних ліній "Запитай у влади" керівництвом райдержадміністрації; Щомісячно проводяться засідання постійно-діючої комісії з питань розгляду звернень громадян із складу представників органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, правоохоронних органів тощо. Проведено 06 засідань комісії. Проводяться, перевірки та надання методичних консультацій згідно річних графіків перевірок додержання законодавства про звернення громадян у виконкомах місцевих рад, у структурних підрозділах райдержадміністрації та запроваджено періодичне звітування керівників структурних підрозділів з питань роботи із зверненнями громадян. На офіційному веб-сайті райдержадміністрації створено окрему сторінку, присвячену прийому громадян, на якій щопівроку оприлюднюються відомості про роботу із зверненнями громадян. Інформація про затверджені графіки проведення особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації розміщується на офіційному веб-сайті райдержадміністрації. Питання щодо виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 розглянуто на засіданні колегії райдержадміністрації у березні місяці 2018 року та прийнято розпорядження райдержадміністрації «Про підсумки роботи місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з розгляду звернень громадян у 2017 році та завдання щодо підвищення її ефективності у 2018 році».