Вторник, 24.10.2017, 05:58
Головна



| RSS
УкраїнськаРосійськаАнглійська Німецька

Каталог новин
Новини РДА
Агропромисловий комплекс
Відділ економіки інформує
Фізкультура і спорт
Відділ з питань ЦЗ населення, ЖКГ та будівництва
Деражнянський районний сектор ГУДСНС України в Хмельницькій області
Відділ культури, національностей та релігій
Запобігання корупції
Оголошення РДА
Інформація про район
Громадська рада
Летичівське об’єднане управління Пенсійного фонду України
Архівний відділ райдержадміністрації
Обговорення
Служба у справах дітей Деражнянської РДА
Деражнянська ЦРЛ та ЦПМСД
Центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді
Сектор містобудування та архітектури

Інші новини
Вакантні посади

Вакантні посади

секретар керівника спеціаліст І категорії провідний спеціаліст головний спеціаліст статист

(детальніше)

Пошук на сайті
Календар
«  Октябрь 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Законодавство


Підпишіться на стрічку наших новин RSS та будьте в курсі всіх останіх подій ! «Додатки».
ІНСТРУКЦІЯ
з підготовки бюджетних запитів
до проекту районного бюджету на 2016 рік

І. Загальні положення

Ця Інструкція розроблена відповідно до статті 75 Бюджетного кодексу України і визначає механізм розрахунку показників проекту Деражнянського районного бюджету на плановий бюджетний період (далі – проект районного бюджету) та прогнозу Деражнянського районного бюджету на наступні за плановим два бюджетні періоди (далі – прогноз районного бюджету), встановлює порядки складання, розгляду та аналізу бюджетних запитів.

Головний розпорядник бюджетних коштів (далі – головний розпорядник) організовує та забезпечує складання бюджетного запиту і подає його до управління фінансів Деражнянської районної державної адміністрації (далі – управління фінансів) в паперовому та електронному вигляді за формами: БЮДЖЕТНИЙ ЗАПИТ на 2016 рік: загальний, Форма 2016-1 (додаток 1) (далі – Форма-1), БЮДЖЕТНИЙ ЗАПИТ на 2016 рік: індивідуальний, Форма 2016-2 (додаток 2) (далі – Форма-2) та БЮДЖЕТНИЙ ЗАПИТ на 2016 рік: додатковий, Форма-2016-3 (додаток 3) (далі – Форма-3).

3. Форми бюджетного запиту заповнюються послідовно. Після заповнення Форми-1 та Форми-2 лише у разі потреби заповнюється Форма-3.

4. Усі вартісні показники у формах наводяться у тисячах гривень з округленням до десятої.

5. Разом з бюджетним запитом головний розпорядник подає необхідну для здійснення управлінням фінансів аналізу бюджетного запиту детальну інформацію щодо визначення наведених у бюджетних запитах обсягів видатків, а також іншу інформацію, яка необхідна для проведення аналізу бюджетного запиту.

Бюджетний запит складається на плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди з урахуванням граничних обсягів видатків місцевих бюджетів на плановий бюджетний період (далі – граничні обсяги), організаційних, фінансових та інших обмежень, які щороку доводяться управлінням фінансів до головних розпорядників.

Розрахунок граничних обсягів та індикативних прогнозних показників здійснюється з урахуванням:

прогнозних обсягів доходів районного бюджету;
доведених Міністерством фінансів України обсягів трансфертів з державного бюджету;
розміру прожиткового мінімуму та рівня його забезпечення;
розміру мінімальної заробітної плати та посадового окладу працівників І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 року № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» (далі – Єдина тарифна сітка);
прогнозних цін на енергоносії та тарифів на оплату комунальних послуг;
індексу споживчих цін;
необхідності оптимізації витрат головних розпорядників, у тому числі шляхом концентрації ресурсів на пріоритетних напрямах діяльності, скорочення не першочергових та виключення неефективних витрат тощо.

Граничний обсяг видатків та індикативні прогнозні показники видатків загального фонду районного бюджету доводяться управлінням фінансів до головного розпорядника загальними сумами за роками.

Головний розпорядник здійснює розподіл граничного обсягу та індикативних прогнозних показників за економічною та функціональною класифікацією (кредитуванням) з урахуванням пріоритетів соціально-економічного розвитку району, на реалізацію яких спрямовано його діяльність, та стратегічних цілей, визначених планами його діяльності на плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди.

Показники доходів, фінансування, видатків, повернення та надання кредитів за попередній та поточний бюджетні періоди мають відповідати кодам класифікації доходів бюджету, класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів, класифікації фінансування бюджету за типом боргового зобов’язання, економічної класифікації видатків бюджету та класифікації кредитування бюджету з урахуванням змін, внесених до відповідної бюджетної класифікації.

З метою співставлення показників за видатками у разі змін у структурі видатків головного розпорядника, звітні показники за попередній бюджетний період та показники поточного бюджетного періоду приводяться у відповідність до функціональної класифікації видатків та кредитування районного бюджету, що формується у бюджетних запитах на плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди.
У разі якщо видатки не передбачаються на плановий бюджетний період:
1) показники поточного бюджетного періоду зазначаються окремим рядком;
2) показники за видатками попереднього бюджетного періоду приводяться у відповідність до функціональної класифікації видатків та кредитування районного бюджету поточного бюджетного періоду, а у разі якщо видатки у поточному бюджетному періоді не передбачені – зазначаються окремим рядком.

12. Для заповнення форм бюджетного запиту використовуються:
1) дані річного звіту за попередній бюджетний період, поданого органам Державної казначейської служби, з урахуванням капітальних видатків (далі – звіт за попередній бюджетний період) – для зазначення показників за попередній бюджетний період;
2) показники, затверджені розписом районного бюджету на поточний бюджетний період з урахуванням капітальних видатків (з урахуванням внесених змін) (далі – розпис на поточний бюджетний період) – для зазначення показників за поточний бюджетний період;

3) показники видатків та/або надання кредитів, розраховані відповідно до положень розділу ІІ цієї Інструкції, – для зазначення показників на плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди.

Головні розпорядники забезпечують своєчасність, достовірність та зміст поданих до управління фінансів бюджетних запитів, які мають містити всю інформацію, необхідну для аналізу показників проекту районного бюджету та прогнозу районного бюджету.

Управління фінансів під час розгляду бюджетних запитів не враховує видатки, якщо головні розпорядники коштів не належним чином їх обґрунтували або порушили вимоги, встановлені цією Інструкцією. У разі якщо головний розпорядник у межах доведених управлінням фінансів граничного обсягу та індикативних прогнозних показників пропонує зменшити порівняно з поточним бюджетним періодом видатки та/або надання кредитів загального фонду районного бюджету за одним кодом функціональної класифікації та збільшити за іншими, такі пропозиції мають бути обґрунтовані в частині необхідності такого перерозподілу та можливості реалізації відповідних видатків у запропонованих ним обсягах.

У разі подання головним розпорядником бюджетного запиту, складеного з порушенням вимог цієї Інструкції, управління фінансів повертає такий бюджетний запит головному розпоряднику для приведення його у відповідність до зазначених вимог.

Бюджетний відділ управління фінансів здійснює аналіз отриманих від головних розпорядників бюджетних запитів на предмет відповідності меті, пріоритетності, ефективності використання бюджетних коштів, дотримання доведених обмежень та вимогам цієї Інструкції.

17. За результатами проведеного аналізу бюджетних запитів управління фінансів за участю голови Деражнянської районної ради та першого заступника голови Деражнянської районної державної адміністрації проводить погоджувальні наради з головними розпорядниками.

18. На основі результатів аналізу та проведених погоджувальних нарад начальник управління фінансів приймає рішення про включення бюджетного запиту до пропозицій проекту районного бюджету.

19. Бюджетний відділ, на основі інформації про результати аналізу бюджетних запитів із врахуванням результатів погоджувальних нарад та прийнятих начальником управління фінансів рішень, формує проект районного бюджету.

20. Головні розпорядники забезпечують уточнення бюджетних запитів з урахуванням прийнятих райдержадміністрацією рішень щодо доопрацювання проекту районного бюджету для подання до районної ради та у дводенний строк подають їх до управління фінансів.

21. У разі порушення бюджетного законодавства до учасників бюджетного процесу можуть застосовуватися заходи впливу відповідно до статті 117 Бюджетного кодексу України.

II. Розрахунок видатків та надання кредитів
на плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди

Головний розпорядник забезпечує розподіл граничного обсягу та індикативних прогнозних показників за видатками та здійснює розрахунок обсягів видатків та надання кредитів, враховуючи принципи пріоритетності, обґрунтованості витрат, а також жорсткої економії бюджетних коштів.

Розрахунок обсягів видатків та надання кредитів на плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди здійснюються з урахуванням:
1) нормативно-правових актів, що регулюють діяльність головного розпорядника у відповідній сфері;
2) зобов’язань, передбачених договорами;
3) норм і нормативів;
4) пріоритетності видатків, ураховуючи реальні можливості бюджету;
5) періодичності виконання окремих програм, а також окремих заходів, що здійснюються в межах програм;
6) необхідності зменшення заборгованості попередніх бюджетних періодів та недопущення утворення заборгованості за зобов’язаннями у плановому та наступних за плановим двох бюджетних періодах;
7) цін і тарифів поточного року на відповідні товари (роботи, послуги), закупівлю яких передбачається здійснювати у межах видатків;
8) кількісних та вартісних факторів, що впливають на обсяг видатків та надання кредитів у плановому та наступних за плановим двох бюджетних періодах.
До кількісних факторів належать, зокрема штатна чисельність працівників, чисельність учнів, кількість бюджетних установ тощо. До вартісних факторів – індекси споживчих цін та цін виробників, ціни (тарифи) на товари (роботи, послуги), розмір прожиткового мінімуму та рівень його забезпечення, розміри мінімальної заробітної плати та посадового окладу працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки тощо.
Окремі фактори, що впливають на обсяг видатків та надання кредитів щороку доводяться головним розпорядникам управлінням фінансів, решта – визначається головним розпорядником самостійно з урахуванням галузевих особливостей та підтверджується відповідними обґрунтуваннями та розрахунками.

3. Розрахунок обсягів видатків та надання кредитів на плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди здійснюється за кожним кодом функціональної класифікації видатків як за загальним, так і за спеціальним фондами у розрізі кодів економічної класифікації видатків бюджету або класифікації кредитування бюджету.
Обсяг видатків або надання кредитів за видатками визначається як сума коштів за кодами економічної класифікації видатків бюджету або класифікації кредитування бюджету.

Детальні розрахунки в межах коду економічної класифікації видатків здійснюються з урахуванням факторів, що впливають на обсяг видатків та надання кредитів.

4. Обсяг надання кредитів на плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди визначається на підставі нормативно-правових актів, якими передбачено надання таких кредитів, з урахуванням положень договорів (контрактів), договори між головним розпорядником та позичальником тощо, та необхідності повного завершення розпочатих позичальником робіт (здійснення виплат), що передбачені такими угодами (договорами) та в межах граничних обсягів та індикативних прогнозних показників доведених управлінням фінансів до головних розпорядників.

5. Обсяг капітальних видатків визначається, враховуючи запланований обсяг робіт згідно з проектно-кошторисною документацією, ступінь будівельної готовності об’єктів, кількість наявного обладнання та предметів довгострокового користування та ступінь їх фізичного і морального зношення. Фактори, що можуть враховуватися при визначенні обсягу капітальних видатків, головним розпорядником визначаються самостійно з урахуванням галузевих особливостей. Вартість товарів (робіт, послуг) має забезпечувати раціональне та економне використання бюджетних коштів.

6. За результатами розрахунків сума видатків та/або надання кредитів загального фонду за усіма кодами функціональної класифікації видатків на відповідний бюджетний період порівнюється із граничним обсягом видатків та індикативними прогнозними показниками.
У разі якщо розрахований обсяг видатків та/або надання кредитів загального фонду перевищує граничний обсяг та індикативні прогнозні показники, додаткові видатки та/або надання кредитів (сума перевищення) включаються у Форму-3 за умови, що такі видатки нормативно-правовими актами визначені пріоритетними.

Обсяг видатків та/або надання кредитів спеціального фонду визначається головним розпорядником самостійно відповідно до нормативно-правових актів, які передбачають утворення і використання спеціального фонду.

8. Розрахунок надходжень спеціального фонду здійснюється відповідно до положень пункту 17 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 року № 228 (зі змінами).

Розрахунок надходжень спеціального фонду на плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди здійснюється з урахуванням фактичних надходжень у попередньому та поточному бюджетних періодах.

ІІІ. Порядок заповнення Форми-1

1. Форма-1 призначена для наведення узагальнених показників діяльності головного розпорядника і розподілу граничного обсягу та індикативних прогнозних показників за кодами функціональної класифікації видатків.

2. Форма-1 передбачає здійснення: чіткого формулювання мети діяльності головного розпорядника; розподілу головним розпорядником граничних обсягів видатків/надання кредитів загального фонду бюджету на плановий рік та складання прогнозу видатків/надання кредитів загального фонду бюджету на наступні за плановим два роки в розрізі кодів функціональної класифікації видатків та відповідальних виконавців.

Інформація, що наводиться у Формі-1, має у повній мірі характеризувати діяльність головного розпорядника, охоплювати всі галузі (сфери діяльності), у яких він забезпечує реалізацію державної політики, висвітлювати найбільш суспільно значущі результати його діяльності та враховувати відповідні показники діяльності відповідальних виконавців, робота яких організовується та координується відповідним головним розпорядником.

3. У пункті 1 зазначається код відомчої класифікації видатків та кредитування районного бюджету та найменування головного розпорядника.

У пункті 2 міститься інформація про видатки та надання кредитів загального фонду за функціями:

у графах 1–2 зазначаються код функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету та найменування видатків, надання кредитів за тимчасовою класифікацією;

у графі 3 (звіт) – касові видатки або надання кредитів загального фонду відповідно до звіту за попередній бюджетний період;

у графі 4 (затверджено) – бюджетні асигнування загального фонду, затверджені розписом на поточний бюджетний період (з урахуванням внесених змін);

у графах 5–7 (проект, прогноз) – розподіл граничного обсягу та індикативних прогнозних показників.

ІV. Порядок заповнення Форми-2

1. Форма-2 є логічним продовженням форми-1, оскільки призначена для наведення детальної інформації з обґрунтуваннями щодо показників, передбачених за кожним кодом функціональної класифікації.

2. При заповненні Форми-2:
1) доходи та фінансування спеціального фонду наводяться відповідно за класифікацією доходів бюджету та класифікацією фінансування бюджету за типом боргового зобов’язання;

2) повернення кредитів до спеціального фонду – за функціональною класифікацією видатків та кредитування районного бюджету у розрізі кодів класифікації кредитування бюджету: 4120, 4220;
3) видатки – за кодами економічної класифікації видатків бюджету: 2110, 2120, 2210, 2220, 2230, 2240, 2250, 2260, 2270, 2281, 2282, 2400, 2610, 2620, 2630, 2700, 2800, 2900, 3110, 3120, 3130, 3140, 3150, 3160, 3210, 3220, 3230, 3240; 9000;
4) надання кредитів з бюджету – за кодами класифікації кредитування бюджету: 4110, 4210.

3. У пунктах 1 і 2 зазначаються відповідно код відомчої класифікації видатків та кредитування районного бюджету та найменування головного розпорядника, код та найменування функціональної класифікації видатків.

4. У пункті 3 зазначаються усі надходження для виконання видатків.

У рядку «Надходження загального фонду бюджету» у графах 3, 6, 9 підпункту 3.1 та рядку «Надходження загального фонду бюджету» у графах 3, 6 підпункту 3.2 проставляються показники, наведені у графах 3,4, 5, 6, 7 пункту 2 Форми-1 .
Показники спеціального фонду зазначаються за кожним видом надходжень:
власні надходження бюджетних установ:
плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю (код класифікації доходів бюджету 25010100);
надходження бюджетних установ від додаткової (господарської) діяльності (код класифікації доходів бюджету 25010200);

плата за оренду майна бюджетних установ (код класифікації доходів бюджету 25010300);
надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна) (код класифікації доходів бюджету 25010400);
благодійні внески, гранти та дарунки (код класифікації доходів бюджету 25020100);
кошти, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів (код класифікації доходів бюджету 25020200).
інші надходження спеціального фонду, визначені частиною першою статті 69--1 Бюджетного кодексу України;
повернення кредитів до бюджету, які відображаються зі знаком «–» (у розрізі класифікації кредитування бюджету);
кошти, що передаються із загального фонду до спеціального фонду (бюджету розвитку);

Загальний обсяг надходжень спеціального фонду за попередній бюджетний період (рядок «ВСЬОГО») розраховується як сума усіх вищезазначених надходжень та різниці між залишками бюджетних коштів на початок бюджетного періоду (код класифікації фінансування бюджету за типом боргового зобов’язання 602100) та на кінець бюджетного періоду (код класифікації фінансування бюджету за типом боргового зобов’язання 602200).

У графі 4 підпункту 3.1 (звіт) зазначаються надходження спеціального фонду для виконання видатків відповідно до звіту за попередній бюджетний період.

У графі 7 підпункту 3.1 (затверджено) – надходження спеціального фонду для виконання видатків на поточний бюджетний період.

У графі 10 підпункту 3.1 (проект) – надходження спеціального фонду для виконання видатків на плановий бюджетний період.

У графах 4 та 7 підпункту 3.2 (прогноз) – надходження спеціального фонду для виконання видатків на наступні за плановим два бюджетні періоди.

5. У пункті 4 зазначаються видатки (підпункт 4.1) або надання кредитів (підпункт 4.2) на плановий бюджетний період та видатки (підпункт 4.3) або надання кредитів (підпункт 4.4) на наступні за плановим два бюджетні періоди за економічною класифікацією видатків бюджету або класифікацією кредитування бюджету:

у графі 3 підпункту 4.1 та графі 3 підпункту 4.2 (звіт) зазначаються касові видатки або надання кредитів загального фонду відповідно до звіту за попередній бюджетний період;

у графі 4 підпункту 4.1 та графі 4 підпункту 4.2 (звіт) – касові видатки або надання кредитів спеціального фонду відповідно до звіту за попередній бюджетний період;

у графі 7 підпункту 4.1 та графі 7 підпункту 4.2 (затверджено) – бюджетні асигнування загального фонду, затверджені розписом на поточний бюджетний період;

у графі 8 підпункту 4.1 та графі 8 підпункту 4.2 (затверджено) – бюджетні асигнування спеціального фонду, затверджені розписом на поточний бюджетний період;

у графі 11 підпункту 4.1 та графі 11 підпункту 4.2 (проект) – видатки або надання кредитів загального фонду на плановий бюджетний період, розраховані відповідно до розділу ІІ цієї Інструкції;

у графі 12 підпункту 4.1 та графі 12 підпункту 4.2 (проект) – видатки або надання кредитів спеціального фонду, які передбачаються на плановий бюджетний період, розраховані відповідно до розділу ІІ цієї Інструкції;

у графах 3 і 7 підпункту 4.3 та у графах 3 і 7 підпункту 4.4 (прогноз) – видатки або надання кредитів загального фонду на наступні за плановим два бюджетні періоди, розраховані відповідно до розділу ІІ цієї Інструкції;

у графах 4 і 8 підпункту 4.3 та у графах 4 і 8 підпункту 4.4 (прогноз) – видатки або надання кредитів спеціального фонду на наступні за плановим два бюджетні періоди, розраховані відповідно до розділу ІІ цієї Інструкції.

Показники у рядку «ВСЬОГО» у графах 3, 7, 11 підпункту 4.1 та рядку «ВСЬОГО» у графах 3, 7, 11 підпункту 4.2 повинні дорівнювати показникам у графах 3, 4, 5 пункту 2 Форми-1 для відповідної функції і показникам у рядку «ВСЬОГО» у графах 3, 6, 9 підпункту 3.1 пункту 3 Форми-2.

Показники у рядку «ВСЬОГО» у графах 3 і 7 підпункту 4.3 та рядку «ВСЬОГО» у графах 3 і 7 підпункту 4.4 повинні дорівнювати показникам у графах 6 і 7 пункту 2 Форми-1 для відповідної функції і показникам у рядку «ВСЬОГО» у графах 3 і 6 підпункту 3.2 пункту 3 Форми-2.

6. У пункті 5 наводиться структура видатків на оплату праці за попередній, поточний, плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди.

В останньому рядку пункту 5 додатково наводяться видатки на оплату праці штатних одиниць за загальним фондом, що враховані також у спеціальному фонді.

7. У пункті 6 наводиться чисельність працівників, зайнятих у бюджетних установах, в розрізі переліку категорій працівників згідно з штатним розписом та фактично зайнятими посадами:

у графах 3, 5, 7, 9 зазначається кількість затверджених штатних одиниць у штатних розписах;

у графах 4, 6, 8, 10 – кількість фактично зайнятих штатних одиниць в попередньому бюджетному періоді, а в поточному бюджетному періоді – станом на останню звітну дату перед розробкою бюджетного запиту;

у графах 11–16 – чисельність працівників бюджетних установ на плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди.

Кількість штатних одиниць та фактично зайнятих посад, які утримуються за рахунок видатків загального фонду або спеціального фонду, наводиться окремо. У разі якщо згідно з чинним законодавством працівники, що отримують основну заробітну плату за рахунок загального фонду, отримують додаткову заробітну плату зі спеціального фонду або працюють за сумісництвом в підрозділі, що утримується зі спеціального фонду, чисельність таких працівників проставляється і по загальному, і по спеціальному фондах, а також додатково в останньому рядку «штатні одиниці за загальним фондом, що враховані у спеціальному фонді», у графах 5, 6, 9, 10, 12, 14 і 16.

Показники чисельності повинні узгоджуватися з відповідними показниками видатків у підпунктах 4.1, 4.3 та пункті 5.

8. У пункті 7 наводяться районні цільові програми, які виконуються в межах видатків передбачених у плановому (підпункт 7.1) та наступних за плановим двох бюджетних періодах (підпункт 7.2):

у графах 2 та 3 підпункту 7.1 та графах 2 та 3 підпункту 7.2 зазначаються код тимчасової класифікації видатків та назва районної цільової програми;

у графі 4 підпункту 7.1 та графі 4 підпункту 7.2 – нормативно-правовий акт, яким затверджена районна цільова програма;

у графі 5 підпункту 7.1 та графі 5 підпункту 7.2 – короткий зміст заходів, які виконуються за районною цільовою програмою.

Показники у рядку «ВСЬОГО» у графах 6–11 підпункту 7.1 не мають перевищувати відповідні показники у графах 3, 4, 7, 8, 11 і 12 підпункту 4.1 або у графах 3, 4, 7, 8, 11, 12 підпункту 4.2.

Показники у рядку «ВСЬОГО» у графах 6–9 підпункту 7.2 не мають перевищувати відповідні показники у графах 3, 4, 7, 8 підпункту 4.3 або у графах 3, 4, 7, 8 підпункту 4.4.

9. У пункті 8 наводиться аналіз управління зобов’язаннями у попередньому і поточному бюджетних періодах та пропозиції щодо приведення зобов’язань на плановий бюджетний період до прогнозного обсягу видатків або надання кредитів загального фонду на плановий бюджетний період за економічною класифікацією видатків та класифікацією кредитування.

У підпунктах 8.1 та 8.2 зазначається кредиторська заборгованість загального фонду за попередній бюджетний період, а також можлива кредиторська заборгованість загального фонду на кінець поточного бюджетного періоду:

у графі 3 підпункту 8.1 – бюджетні асигнування, затверджені розписом за попередній бюджетний період з урахуванням всіх внесених змін до розпису;

у графі 4 підпункту 8.1 – касові видатки або надання кредитів загального фонду відповідно до звіту за попередній бюджетний період. Ці показники мають відповідати показникам, наведеним у графі 3 підпункту 4.1 або у графі 3 підпункту 4.2;

у графах 5 та 6 підпункту 8.1 – кредиторська заборгованість загального фонду на початок та кінець попереднього бюджетного періоду відповідно до звіту за попередній бюджетний період;

у графі 7 підпункту 8.1 – зміна кредиторської заборгованості загального фонду протягом попереднього бюджетного періоду;

у графах 8 та 9 підпункту 8.1 – кредиторська заборгованість, яка у попередньому бюджетному періоді погашена за рахунок коштів загального та спеціального фондів відповідно;

у графі 10 підпункту 8.1 – бюджетні зобов’язання, у тому числі погашені (касові видатки) та непогашені (кредиторська заборгованість на кінець попереднього бюджетного періоду).

Графи 3, 4, 8 підпункту 8.2 мають відповідати:

графа 3 підпункту 8.2 – графі 7 підпункту 4.1 (бюджетні асигнування, затверджені розписом на поточний бюджетний період);

графа 4 підпункту 8.2 – графі 6 підпункту 8.1 (кредиторська заборгованість загального фонду на кінець попереднього бюджетного періоду відповідно до звіту за попередній бюджетний період);

графа 8 підпункту 8.2 – графі 11 підпункту 4.1 (видатки районного бюджету на плановий бюджетний період).

У графах 5, 6, 10, 11 підпункту 8.2 наводиться сума кредиторської заборгованості, яку в поточному та плановому бюджетних періодах планується погасити за рахунок коштів загального та спеціального фондів відповідно.

У графах 7 і 12 підпункту 8.2 наводиться розрахунок очікуваних зобов’язань за видатками (різниця між затвердженими призначеннями на поточний бюджетний період (обсягом видатків на плановий бюджетний період) та кредиторською заборгованістю на початок відповідного бюджетного періоду).

Наведена у підпунктах 8.1 та 8.2 інформація призначена для здійснення аналізу ефективності управління головним розпорядником своїми зобов’язаннями в попередньому, поточному та на плановий бюджетні періоди по загальному фонду в розрізі економічної класифікації видатків бюджету (касові видатки, стан погашення кредиторської заборгованості загального фонду, тенденцію щодо змін заборгованості по заробітній платі та заходи щодо приведення мережі і чисельності у відповідність до передбачених асигнувань), а також розробки заходів з приведення своїх зобов’язань на плановий бюджетний період у відповідність до обсягів видатків на плановий бюджетний період.

У підпункті 8.3 зазначається дебіторська заборгованість загального фонду за попередній бюджетний період, а також очікувана дебіторська заборгованість загального фонду на кінець поточного бюджетного періоду:

у графі 3 підпункту 8.3 – бюджетні асигнування, затверджені розписом за попередній бюджетний період з урахуванням всіх внесених змін до розпису;

у графі 4 підпункту 8.3 – касові видатки або надання кредитів відповідно до звіту за попередній бюджетний період;

у графах 5 і 6 підпункту 8.3 – дебіторська заборгованість загального фонду на початок та кінець попереднього бюджетного періоду відповідно до звіту за попередній бюджетний період;

у графі 7 підпункту 8.3 – очікувана дебіторська заборгованість загального фонду на кінець планового бюджетного періоду;

у графах 8 і 9 підпункту 8.3 – причини виникнення дебіторської заборгованості загального фонду та вжиті заходи щодо її погашення відповідно.

V. Порядок заповнення Форми-3

Форма-3 призначена для представлення та обґрунтування пропозицій щодо додаткових поточних та капітальних видатків та/або надання кредитів на плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди і заповнюється лише після заповнення Форми-1 і Форми-2 у разі якщо витрати, які розраховані, виходячи з пріоритетності та обґрунтованості потреб, перевищують граничний обсяг та індикативні прогнозні показники.

Пропозиції головного розпорядника щодо додаткових видатків та надання кредитів розглядаються управлінням фінансів в межах балансу бюджету.

Зазначені пропозиції будуть розглядатись управлінням фінансів в ході доопрацювання проекту районного бюджету на плановий рік у разі, якщо виникне реальна можливість збільшення прогнозу ресурсів районного бюджету на плановий рік.

У пункті 1 зазначаються код відомчої класифікації видатків та кредитування районного бюджету та найменування головного розпорядника.

У пункті 2.1 зазначаються додаткові видатки або надання кредитів на плановий бюджетний період (у розрізі кодів тимчасової класифікації видатків та економічної класифікації видатків бюджету або класифікації кредитування бюджету).

У графі 7 підпункту 2.1 наводяться обґрунтування необхідності та розрахунки додаткових видатків або надання кредитів загального фонду на плановий бюджетний період.

Начальник бюджетного відділу
управління фінансів Кашталяр Л.І. 02.11.2015p.

_

Голова

Деражнянської районної

державної адміністрації

_____

Основне меню сайта РДА
Пошта
Логін:
Пароль:

(це що)

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Наша кнопка


Якщо наш сайт, корисний для Вас, то можете розмістити наш банер у себе на сайті

Кнопка - Деражнянська РДА


Вверх CY-PR.com Яндекс.Метрика Рейтинг@Mail.ru Карта сайту
Деражянська РДА© 2017 Зробити безкоштовний сайт з uCoz