Суббота, 21.10.2017, 16:15
Головна



| RSS
УкраїнськаРосійськаАнглійська Німецька

Каталог новин
Новини РДА
Агропромисловий комплекс
Відділ економіки інформує
Фізкультура і спорт
Відділ з питань ЦЗ населення, ЖКГ та будівництва
Деражнянський районний сектор ГУДСНС України в Хмельницькій області
Відділ культури, національностей та релігій
Запобігання корупції
Оголошення РДА
Інформація про район
Громадська рада
Летичівське об’єднане управління Пенсійного фонду України
Архівний відділ райдержадміністрації
Обговорення
Служба у справах дітей Деражнянської РДА
Деражнянська ЦРЛ та ЦПМСД
Центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді
Сектор містобудування та архітектури

Інші новини
Вакантні посади

Вакантні посади

секретар керівника спеціаліст І категорії провідний спеціаліст головний спеціаліст статист

(детальніше)

Пошук на сайті
Календар
«  Октябрь 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Законодавство


Підпишіться на стрічку наших новин RSS та будьте в курсі всіх останіх подій !
ІНФОРМАЦІЯ
про роботу райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району з розгляду звернень громадян у I-півріччі 2014 року та завдання
щодо її удосконалення до завершення року


З метою безумовного виконання в районі вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” райдержадміністрацією здійснено відповідні заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, подальшого поліпшення та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами перед структурними підрозділами райдержадміністрації та органами місцевого самоврядування.
За підсумками I-півріччя 2014 року у порівнянні з попереднім звітним періодом спостерігається зменшення кількості громадян і порушених у них питань як до керівництва районної державної адміністрації – на 20,1% і на 23,4%, так і до місцевих органів виконавчої влади – на 12,8% і 13,2% відповідно.
Загалом, варто відзначити, що з 2012 року спостерігається щорічне зменшення кількості звернень до керівництва районної державної адміністрації. Ця динаміка пояснюється, зокрема, зменшенням кількості звернень з питань соціального захисту та аграрної політики і земельних відносин.
У структурі звернень, що надійшли до керівництва районної державної адміністрації становлять звернення від жителів міста Деражні – 50; селищ Вовковинці – 16, Лозове – 8; сіл Кальня – 10, Явтухи – 8, Радівці – 7 звернень.
За звітний період до Деражнянської районної державної адміністрації із письмовими заявами, скаргами та пропозиціями, з урахуванням колективних звернень, звернулося 410 осіб (2013 р.- 395), які порушили 181 питання (2013 р.-173 питань).
З обласної державної адміністрації направлено на розгляд 11 звернень, від депутатів обласної та районної рад – 3 звернення, з обласного контактного центру – 34 звернення. Всі звернення розглядались вчасно, у визначений термін.
За підсумками I-півріччя як і за попередні роки, структура звернень громадян за актуальністю тематики залишається незмінною.
Найчастіше громадяни у своїх зверненнях порушували питання аграрної політики і земельних відносин – 109 або 64,5 %, на другому місці – соціального захисту населення – 45 або 26,6 %, на третьому – комунального господарства – 14 або 8,3%.
Особливу увагу керівництво райдержадміністрації приділяє вирішенню проблем, з якими звертаються соціально незахищені верстви населення. Найбільш незахищеним верствам населення (одиноким громадянам похилого віку, багатодітним сім'ям, інвалідам). У 2014 році 27-ми малозабезпеченим та хворим жителям району виділено матеріальну допомогу з обласного бюджету – 3,8 тис.грн, з районного – 10,5 тис.грн (відповідно у 2013 р.- 10150,0 грн. 20 особам).
У звітному періоді санаторно-курортними путівками забезпечено 14 інвалідів та ветеранів війни. Інвалідними візками забезпечено 8 інвалідів.
Звернення громадян, що потребують соціального захисту та підтримки, які надійшли до місцевих органів виконавчої влади протягом 6 місяців 2014 року, за категоріями розподілилися таким чином:
інваліди, пенсіонери, ветерани праці – 12 звернень (7,1% від загальної кількості звернень);
інваліди війни та учасники бойових дій – 5 звернень (3,0% від загальної кількості звернень);
члени багатодітних сімей та одинокі матері – 30 (17,8% від загальної кількості звернень).
В районі функціонують 11 аптек, в т.ч. одна соціальна.
На особистому прийомі у керівництва Деражнянської райдержадміністрації побувало 24 особи.
Проведення виїзних прийомів громадян головою райдержадміністрації, його заступниками сприяють підвищенню рівня прозорості, доступності влади та найбільш ефективному та оперативному вирішенню звернень громадян. За 6 місяців 2014 року проведено 6 виїзних прийомів (по графіку 21 (не проведено в зв’язку з відсутністю голови та заступників голови адміністрації)), на яких громадяни із усіх населених пунктів району отримали можливість звернутись безпосередньо до перших осіб району зі своїми проблемами та вирішити їх, не виїзджаючи з свого села чи селища. Прийом громадян проводився у всіх структурних підрозділах райдержадміністрації з питань, що відносяться до її компетенції.
З метою підвищення рівня правової освіти населення в районі працює громадська приймальня, основним завданням якої є участь у правовій освіті та правовому вихованні громадян, сприяння у вирішенні їх правових проблем, надання незахищеним верствам населення безкоштовної консультативної правової допомоги. В цьому році надано безкоштовно правову допомогу 13 громадянам.
В районній газеті “Вісник Деражнянщини” постійно друкуються оголошення про місце та дату проведення виїзних прийомів громадян.
Загалом, аналіз стану роботи із зверненнями громадян свідчить про чимало проблем, вирішення яких потребує посилення уваги з боку керівництва району, області та органів місцевого самоврядування до цього важливого напряму діяльності, у тому числі забезпечення доступу до публічної інформації, правового інформування населення з найбільш актуальних питань.
Робота по зверненню громадян щодо невідкладного реагування на їх обґрунтовані пропозиції знаходиться на постійному контролі райдержадміністрації.
Відповідно до вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” з метою безумовного виконання його в районі:
-забезпечено створення та функціонування “гарячої” телефонної лінії “Запитай у влади”, графіки роботи якої затверджуються щоквартально. “Гаряча” телефонна лінія “Запитай у влади” працює щосереди з 11 до 12 год. У поточному році звернулося 8 осіб.
Розпорядженням голови райдержадміністрації від 15.05.2008 року №183/2013-р зі змінами та доповненнями затверджено порядок розгляду письмових звернень громадян, організацію та проведення особистого прийому громадян, проведення особистих виїзних прийомів громадян, проведення прямих “гарячих” телефонних ліній “Запитай у влади” керівництвом райдержадміністрації;
- працює постійно-діюча комісія з питань розгляду звернень громадян із складу представників органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, правоохоронних органів, засідання якої проводяться щомісяця. Проведено 6 засідань комісії;
- затверджено річні графіки перевірок додержання законодавства про звернення громадян у виконкомах місцевих рад, у структурних підрозділах райдержадміністрації запроваджено періодичне звітування керівників структурних підрозділів з питань роботи із зверненнями громадян.
- на офіційному веб-сайті райдержадміністрації створено окрему сторінку, присвячену роботі із зверненнями громадян. Щоквартально на офіційному веб-сайті оприлюднюються відомості про роботу із зверненнями громадян;
- затверджено графіки проведення особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації. Дана інформація розміщується на офіційному веб-сайті райдержадміністрації, а також в районній газеті “Вісник Деражнянщини”.
Враховуючи важливу роль звернень громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування у забезпеченні реалізації та гарантуванні закріплених Конституцією України прав на звернення, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до законодавства України райдержадміністрацією проводиться робота з поліпшення стану розгляду заяв, пропозицій та скарг громадян, вирішення порушених у них питань.

_

Голова

Деражнянської районної

державної адміністрації

_____

Основне меню сайта РДА
Пошта
Логін:
Пароль:

(це що)

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Наша кнопка


Якщо наш сайт, корисний для Вас, то можете розмістити наш банер у себе на сайті

Кнопка - Деражнянська РДА


Вверх CY-PR.com Яндекс.Метрика Рейтинг@Mail.ru Карта сайту
Деражянська РДА© 2017 Зробити безкоштовний сайт з uCoz