Пятниця, 19.10.2018, 17:48
Головна



| RSS
УкраїнськаРосійськаАнглійська Німецька

Каталог новин
Новини РДА
Агропромисловий комплекс
Відділ економіки інформує
Фізкультура і спорт
Відділ з питань ЦЗ населення, ЖКГ та будівництва
Деражнянський районний сектор ГУДСНС України в Хмельницькій області
Відділ культури, національностей та релігій
Запобігання корупції
Оголошення РДА
Інформація про район
Управління соціального захисту населення Деражнянської районної державної адміністрації
Деражнянське відділення Красилівської ОДПІ ГУ ДФС у Хмельницькій області
Громадська рада
Летичівське об’єднане управління Пенсійного фонду України
Архівний відділ райдержадміністрації
Обговорення
Служба у справах дітей Деражнянської РДА
Деражнянська ЦРЛ та ЦПМСД
Центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді
Відділ містобудування, архітектури та будівництва

Інші новини
Вакантні посади

Вакантні посади

Вакантні посади категорій Б,В

(детальніше)

Пошук на сайті
Календар
«  Жовтень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Законодавство


Підпишіться на стрічку наших новин RSS та будьте в курсі всіх останіх подій ! 17 лютого 2014 року відбулася нарада під головуванням голови адміністрації В.Плюти , де на порядку денному слухалось питання щодо розгляду звернень громадян в Деражнянській райдеражміністрації .
Враховуючи важливу роль звернень громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування у забезпеченні реалізації та гарантуванні закріплених Конституцією України прав на звернення, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до законодавства України райдержадміністрацією у 2013 році проведено значну роботу з поліпшення стану розгляду заяв, пропозицій та скарг громадян, вирішення порушених у них питань.
За звітний період до Деражнянської райдержадміністрації надійшло 325 письмових звернення громадян
З обласної державної адміністрації направлено на розгляд 69 звернень, від народних депутатів України – 3 звернення, з обласного контактного центру -48 звернень. Всі звернення розглядались вчасно, у визначений термін.
Основними питаннями, які порушувались у зверненнях, є питання аграрної політики і земельних відносин, це майже 40 % від усіх звернень, комунального господарства, соціального захисту. Найбільш незахищеним верствам населення (одиноким громадянам похилого віку, багатодітним сім”ям, інвалідам) в 2013 році виділено матеріальну допомогу на суму 17725,0 грн. 71особі.
На особистому прийомі у керівництва Деражнянської райдержадміністрації побувало 40 осіб.
Проведення виїзних прийомів громадян головою райдержадміністрації, його заступниками сприяють підвищенню рівня прозорості, доступності влади та найбільш ефективному та оперативному вирішенню звернень громадян. За 2013 рік проведено 49 виїзних прийоми на яких 39 громадян із усіх населених пунктів району отримали можливість звернутись безпосередньо до перших осіб району зі своїми проблемами та вирішити їх, не виїзжаючи з свого села чи селища.
З метою підвищення рівня правової освіти населення в районі працює громадська приймальня, основним завданням якої є участь у правовій освіті та правовому вихованні громадян, сприяння у вирішенні їх правових проблем, надання незахищеним верствам населення безкоштовної консультативної правової допомоги. В 2013 році надано безкоштовно правову допомогу 75 громадянам.
В районі функціонує “гаряча”телефонна лінія “Запитай у влади”, графіки роботи якої затверджуються щоквартально. “Гаряча” телефонна лінія працює щосереди з 11 до 12 год. У 2013 році звернулася 14 осіб.
При райдержадміністрації діє постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян із складу представників органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, правоохоронних органів, засідання якої проводяться щомісяця.
На офіційному веб- сайті райдержадміністрації створено окрему сторінку, присвячену прийому громадян. Щоквартально на офіційному веб- сайті оприлюднюються відомості про роботу із зверненнями громадян.
Загалом, аналіз стану роботи із зверненнями громадян свідчить про чимало проблем, вирішення яких потребує посилення уваги з боку керівництва району, області та органів місцевого самоврядування до цього важливого напряму діяльності, у тому числі забезпечення доступу до публічної інформації, правового інформування населення з найбільш актуальних питань.
Робота по зверненню громадян щодо невідкладного реагування на їх обґрунтовані пропозиції знаходиться на постійному контролі в РДА.

Основне меню сайта РДА

Пошта
Логін:
Пароль:

(це що)

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Наша кнопка


Якщо наш сайт, корисний для Вас, то можете розмістити наш банер у себе на сайті

Кнопка - Деражнянська РДА


Вверх CY-PR.com Яндекс.Метрика Рейтинг@Mail.ru Карта сайту
Деражянська РДА© 2018 Зробити безкоштовний сайт з uCoz